Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Peter, bra jobbat. Det är ju beklagligt det där med vätstedepåerna, men efter vad jag har förstått så går det att fylla på dessa depåer i efterhand. Skål på dig!

Vet du någon mörk å fet pilsner i Rumänien Illbatting??????....du verkar ju ha koll på den gamla öst-sidan av världen så att säga...tar alla rekommendationerna på fullaste allvar. Kutar på söndag Bucaresti International Marathon....å då vill man ju ha såd

"Preparatus supervivet" 😉

Fredrik, det får vi verkligen hoppas..

Kjelle, ha usel koll på just Rumänien men har förstått att Silva och Ursus ska ha ganska hyfsade mörka öl.
Lycka till på söndag och återkoppla gärna med en ölrecension.

Håller åxå med dig Fredrik..."Är man praparerad så kan man supa litet vet vi"....Direkt ur Runners World typ..!

Glad och tacksam att rehaben funkar så bra, ingen egentlig löpvila, men rejält kapade distanser initialt. Nu börjar det likna något, ska dock försöka att inte förivra mig och gå på för snabbt med rehaben.
v. 39: 18 km
v. 40: 29 km
Totalt senaste 14 dagarn

Bra kämpat Jenny

Jag ligger hitils i år på 1246 km och siktar på 1500 innan årets slut. 254km på 11 veckor... det borde gå 🙂

Det fixar ni båda två utan problem. 🙂 Själv hoppas på att hinna med minst 100 mil till i år.

V 39: 25,78 km
V 40: 33,62 km

Totalt 2012: 1100,78 km

Tyvärr börjar det nu kännas som vinterträningen kommer igång med lite kortare sträckor som följd även om jag så klart planera köra hela tiden.
Fast ett extra pass i dag söndag denna vecka gjorde att

Gott kämpat allihop 🙂 Hade 100 mil som mål 2011 och fixade det och är nu uppe i 1620 km för i år och hoppas fixa 200mil innan årskiftet men det känns tufft.