Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning100 mil på ett år!
You need to log in to create posts and topics.

Skön utmaning! Klar jag ska me! Skrev på Facebook sidan 🙂

Mikael: Jodå, rent mentalt borde jag väl klara minst 200 mil på ett år. Hur går det för dig i din färd mot Club 300?

Kjell: Visst blev det ett par öl, men det var i går, och då insåg jag nog inte att det var för att fira mina nu bekräftade 100 mil. Tack!

Kenneth E: Ja, låt oss köra mjuka belägg! Skål och grattis! Häpp, sparar skålen till någon lämplig afton istället...
Kjelle: Japp, helt korrekt uppfattat angående dusch vs fallskärmshoppning. Semester är också, i mitt fall, att betrakta som farligare än

I våras visste jag att 100mil, det man ju enkelt nå, med 2 maror och flera andra smålopp inplanerade.
Sen blev jag skadad i juni med löparhöft.

Nu är målet 100mil innan 2012 ettmål som jag ska försöka uppnå. Efter att haft uppehåll nästan helt från löpni

Såja då var det dax att plocka fram ölen men som redig svensk så sparar jag den till helgen.
Nästa mål på agendan är att nå föra årets träningsmängd (105) vilket inte lär bli så jobbigt. Tycker inte jag sprungit så mycket mer i år men föra årets skadefyll

Grattis Mats, och skål!
Kram,
Jenny

Jag är knappt halvvägs men jag tog 1 öl i kväll för att det ska gå fort och bra på lördag 😉

Idag uppfyllde jag mitt nyårslöfte att springa 1000 km under året! Det blir ingen öl idag men väl ett halvt paket popcorn! En riktig fest!!!

Det är ju Kung Björn-loppet i morgon, så därför laddar jag med måtta idag och ta ölen imorgon istället. Det ska

Bra jobbat Peter! Grattis! (t+)

Grattis Peter

Jag är uppe i 1177km och har siktet inställt på 1500