Quote from Elias Engqvist on 23 March 2015, 15:24Jenny, då ligger vi ganska lika - lite drygt 50km här... Fast nu börjar fötterna känna sig bra igen så nu är det dags att trappa upp (försiktigt)
Jenny, då ligger vi ganska lika - lite drygt 50km här... Fast nu börjar fötterna känna sig bra igen så nu är det dags att trappa upp (försiktigt)
Quote from Funbeat user on 23 March 2015, 19:52238 km. hit tills . Det är ännu hala vägar och gator här i Norrbotten. gjorde i dag en rejäl vurpa , men klarade mig . 🙂
238 km. hit tills . Det är ännu hala vägar och gator här i Norrbotten. gjorde i dag en rejäl vurpa , men klarade mig . 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2015, 20:04Alltså, jag har mina mål och min "visare" på min egen sida, men när jag högerklickar får jag inte något som liknar de förslag ni har!
Enligt egna beräkningar har jag per idag kommit upp i 82,52 km
Kram,
Jennyhttp://www.funbeat.se/_images_streamed/pers
Alltså, jag har mina mål och min "visare" på min egen sida, men när jag högerklickar får jag inte något som liknar de förslag ni har!
Enligt egna beräkningar har jag per idag kommit upp i 82,52 km
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 March 2015, 20:24Jenny, får du inte alls upp "Kopiera länkadress" eller "Copy URL"?
Jenny, får du inte alls upp "Kopiera länkadress" eller "Copy URL"?
Quote from Funbeat user on 23 March 2015, 21:16Hans,
inget sådant...
"Spara mål som" kommer upp liksom "spara bild som", inget av dem funkar...
Jag har en gammal dator med ett gammalt operativsystem och gamla programvaror... Dags att uppgradera med ny dator, men det är så jobbigt när man inget kan!
K
Hans,
inget sådant...
"Spara mål som" kommer upp liksom "spara bild som", inget av dem funkar...
Jag har en gammal dator med ett gammalt operativsystem och gamla programvaror... Dags att uppgradera med ny dator, men det är så jobbigt när man inget kan!
K
Quote from Funbeat user on 23 March 2015, 21:19Vilken Windows versopn har du?
Vilken Windows versopn har du?
Quote from Funbeat user on 24 March 2015, 08:35Vilken webbläsare har du, Jenny? I Firefox står det "Kopiera bildadress" och i Chrome "Kopiera bildwebbadress", men i Internet Explorer 11 hittar jag faktiskt ingenting...
Det går att lösa genom att kolla källan för sidan, men det blir lite krångligare 🙂
Vilken webbläsare har du, Jenny? I Firefox står det "Kopiera bildadress" och i Chrome "Kopiera bildwebbadress", men i Internet Explorer 11 hittar jag faktiskt ingenting...
Det går att lösa genom att kolla källan för sidan, men det blir lite krångligare 🙂
Quote from Christer Berg on 25 March 2015, 22:18Nya PB i både distans och tid ute. 13 km och 1 timme 37 minuter.
Tjuriga vader och lite öm i vänstra knäet så det är benskydd på för att värma leden. Vore tråkigt om man skulle lyckas lite för bra nu.
Nya PB i både distans och tid ute. 13 km och 1 timme 37 minuter.
Tjuriga vader och lite öm i vänstra knäet så det är benskydd på för att värma leden. Vore tråkigt om man skulle lyckas lite för bra nu.
Quote from Funbeat user on 26 March 2015, 11:16Bra jobbat, Christian! Ja, se nu till att inte öka för mycket för snabbt, som jag gjorde. Det är skittrist att behöva gå ned i distans och vänta på att knät ska bli bra igen...
__
Fredrik
Bra jobbat, Christian! Ja, se nu till att inte öka för mycket för snabbt, som jag gjorde. Det är skittrist att behöva gå ned i distans och vänta på att knät ska bli bra igen...
__
Fredrik
Quote from Christer Berg on 26 March 2015, 11:22Jag följer ett träningsprogram från First som bygger på 3 springpass i veckan. Intervaller, tempo och distans.
Det här var distanspasset i vecka 7 av 12 så nu skalar den ner lite och håller sig på 11 km på distanspasset framöver.Lite småkomiskt dock att
Jag följer ett träningsprogram från First som bygger på 3 springpass i veckan. Intervaller, tempo och distans.
Det här var distanspasset i vecka 7 av 12 så nu skalar den ner lite och håller sig på 11 km på distanspasset framöver.
Lite småkomiskt dock att