Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Jenny, då ligger vi ganska lika - lite drygt 50km här... Fast nu börjar fötterna känna sig bra igen så nu är det dags att trappa upp (försiktigt)

238 km. hit tills . Det är ännu hala vägar och gator här i Norrbotten. gjorde i dag en rejäl vurpa , men klarade mig . 🙂

Alltså, jag har mina mål och min "visare" på min egen sida, men när jag högerklickar får jag inte något som liknar de förslag ni har!

Enligt egna beräkningar har jag per idag kommit upp i 82,52 km

Kram,
Jenny

http://www.funbeat.se/_images_streamed/pers

Jenny, får du inte alls upp "Kopiera länkadress" eller "Copy URL"?

Hans,
inget sådant...
"Spara mål som" kommer upp liksom "spara bild som", inget av dem funkar...
Jag har en gammal dator med ett gammalt operativsystem och gamla programvaror... Dags att uppgradera med ny dator, men det är så jobbigt när man inget kan!
K

Vilken Windows versopn har du?

Vilken webbläsare har du, Jenny? I Firefox står det "Kopiera bildadress" och i Chrome "Kopiera bildwebbadress", men i Internet Explorer 11 hittar jag faktiskt ingenting...
Det går att lösa genom att kolla källan för sidan, men det blir lite krångligare 🙂

Nya PB i både distans och tid ute. 13 km och 1 timme 37 minuter.
Tjuriga vader och lite öm i vänstra knäet så det är benskydd på för att värma leden. Vore tråkigt om man skulle lyckas lite för bra nu.

Bra jobbat, Christian! Ja, se nu till att inte öka för mycket för snabbt, som jag gjorde. Det är skittrist att behöva gå ned i distans och vänta på att knät ska bli bra igen...
__
Fredrik

Jag följer ett träningsprogram från First som bygger på 3 springpass i veckan. Intervaller, tempo och distans.
Det här var distanspasset i vecka 7 av 12 så nu skalar den ner lite och håller sig på 11 km på distanspasset framöver.

Lite småkomiskt dock att