Quote from Funbeat user on 31 December 2015, 19:18Du är inte dålig du Illbatting! Grymt jobbat! Du har tredubblat trådens mål. Trevligt att du fortfarande vill stötta oss lite slöare individer. Själv hamnade jag på 1255 km, 45km kortare från förra året men då var det lite mer maror jag avverkade. 😉
Gott
Du är inte dålig du Illbatting! Grymt jobbat! Du har tredubblat trådens mål. Trevligt att du fortfarande vill stötta oss lite slöare individer. Själv hamnade jag på 1255 km, 45km kortare från förra året men då var det lite mer maror jag avverkade. 😉
Gott
Quote from Elias Engqvist on 1 January 2016, 20:50678km kom jag upp i - får skylla på en knäoperation följt på lagom då jag kunde springa igen drog jag av muskler bakpå låret 🙁
Men nu är jag på gång igen...
678km kom jag upp i - får skylla på en knäoperation följt på lagom då jag kunde springa igen drog jag av muskler bakpå låret 🙁
Men nu är jag på gång igen...
Quote from Funbeat user on 2 January 2016, 10:14Heja, heja och Gott Nytt År!
Jag tillhörde skaran som inte lyckades uppnå mina löpmål i år, pga skador, men 2016 är ett nytt år, med förhoppningsvis färre skador!
Mitt nya mål är att komma igång och springa igen, och så följer jag trådar med distansmål oc
Heja, heja och Gott Nytt År!
Jag tillhörde skaran som inte lyckades uppnå mina löpmål i år, pga skador, men 2016 är ett nytt år, med förhoppningsvis färre skador!
Mitt nya mål är att komma igång och springa igen, och så följer jag trådar med distansmål oc
Quote from Funbeat user on 13 January 2016, 19:55Grattis till alla som lyckades ta sig i mål! Snyggt jobbat.
Själv slutade jag en bit från målet, 69 mil ungefär. Jag skyller på skador, först ett löparknä under vinter/vår. Sen blev det problem med höger knä som jag egentligen aldrig blev av med. Det är f
Grattis till alla som lyckades ta sig i mål! Snyggt jobbat.
Själv slutade jag en bit från målet, 69 mil ungefär. Jag skyller på skador, först ett löparknä under vinter/vår. Sen blev det problem med höger knä som jag egentligen aldrig blev av med. Det är f
Quote from Christer Berg on 2 March 2016, 16:57Själv slutade jag på dryga 70 mil efter ha drabbats av postrace blues efter Stockholm Halvmaraton. Nu har jag hittat tillbaka, laddar om och siktar friskt på att nå 100 mil i år istället!
Själv slutade jag på dryga 70 mil efter ha drabbats av postrace blues efter Stockholm Halvmaraton. Nu har jag hittat tillbaka, laddar om och siktar friskt på att nå 100 mil i år istället!
Quote from Funbeat user on 2 March 2016, 22:05Välkommen Tillbaka ! Christian ! 🙂
Välkommen Tillbaka ! Christian ! 🙂