Quote from Funbeat user on 27 October 2015, 20:45Bra där Juhani och grattis. Vad jag förstått kör du mot kortare distanser och då är ju kilometrarna lite mer kostsamma att uppnå!
Bra där Juhani och grattis. Vad jag förstått kör du mot kortare distanser och då är ju kilometrarna lite mer kostsamma att uppnå!
Quote from Funbeat user on 28 October 2015, 09:20Kippis Juhani! :D(t+)
Lycka till Krister! 1000 är bara ett tal.
T.ex. 963 är också ett bra tal. Det var ju det året Luxemburg grundades.. 🙂
Kippis Juhani! :D(t+)
Lycka till Krister! 1000 är bara ett tal.
T.ex. 963 är också ett bra tal. Det var ju det året Luxemburg grundades.. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2015, 20:22872,74 km per 31/10-15
891,25 km per idag (3/11-15)Borde gå i mål innan årsskiftet 2015/2016, men man kan aldrig vara säker... Att klå 270 mil (som jag gjorde 2013) får jag roa mig med något annat år...
Kram,
Jenny
872,74 km per 31/10-15
891,25 km per idag (3/11-15)
Borde gå i mål innan årsskiftet 2015/2016, men man kan aldrig vara säker... Att klå 270 mil (som jag gjorde 2013) får jag roa mig med något annat år...
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 November 2015, 20:58Så då var jag äntligen i mål 1006 sprungna kilometrar. 🙂 Det firar jag med en Indian Tribute.
Nu får jag sikta på fjolårets 114 mil men hoppas egentligen att jag inte uppnår det för jag vill ju ha vinter snarast!
Så då var jag äntligen i mål 1006 sprungna kilometrar. 🙂 Det firar jag med en Indian Tribute.
Nu får jag sikta på fjolårets 114 mil men hoppas egentligen att jag inte uppnår det för jag vill ju ha vinter snarast!
Quote from Funbeat user on 5 November 2015, 08:59Skål Jonas! :D(t+)
Själv har jag ungefär ett Lidingölopp kvar till det tredubbla.
(Hoppas dock vintern avvaktar ett tag till för jag är inte riktigt klar med seglingssäsongen..)
Skål Jonas! :D(t+)
Själv har jag ungefär ett Lidingölopp kvar till det tredubbla.
(Hoppas dock vintern avvaktar ett tag till för jag är inte riktigt klar med seglingssäsongen..)
Quote from Funbeat user on 10 November 2015, 19:45Skål och grattis, Jonas!
Själv verkar jag ha förhastat mig när jag trodde att jag skulle ro detta i land i år, har nu en överansträngd sena (tror jag i alla fall) i vänster fot, som har hindrat löpning och annan vettig aktivitet sedan förra tisdagen... Ja
Skål och grattis, Jonas!
Själv verkar jag ha förhastat mig när jag trodde att jag skulle ro detta i land i år, har nu en överansträngd sena (tror jag i alla fall) i vänster fot, som har hindrat löpning och annan vettig aktivitet sedan förra tisdagen... Ja
Quote from Funbeat user on 10 November 2015, 21:53Tackar Ilbatting och Jenny!
300 mil blir många skålar det illbatting.
Tråkigt Jenny, men du verkar ju ha uthålligheten för att klara en skada utan att deppa ihop. Nästa år blir ditt.
Tackar Ilbatting och Jenny!
300 mil blir många skålar det illbatting.
Tråkigt Jenny, men du verkar ju ha uthålligheten för att klara en skada utan att deppa ihop. Nästa år blir ditt.
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2015, 21:17Efter alla skador mm börjar jag nu kunna springa hyfsat - tar det lite lugnt iaf.
492km just nu 🙂
Efter alla skador mm börjar jag nu kunna springa hyfsat - tar det lite lugnt iaf.
492km just nu 🙂
Quote from Funbeat user on 17 November 2015, 20:27Tack Jonas!
Du skulle ha sett mig när jag hade stukat foten när jag hoppade fallskärm (2001 tror jag att det var). Gick med toksvullen fot i två veckor, då höll jag på att klättra på väggarna... Hoppade på två kryckor in till spinningsalen och körde av et
Tack Jonas!
Du skulle ha sett mig när jag hade stukat foten när jag hoppade fallskärm (2001 tror jag att det var). Gick med toksvullen fot i två veckor, då höll jag på att klättra på väggarna... Hoppade på två kryckor in till spinningsalen och körde av et
Quote from Funbeat user on 17 November 2015, 20:28Tack Jonas!
Tack Jonas!