Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Med tre månader kvar passerade jag igår 1000km-gränsen. När jag satte mitt årsmål hade fortfarande väldigt ont i foten samt hade en lång sommarresa planerade där jag visste att jag skulle springa mer sällan och kortare än vad jag gör hemma. Men det gick t

Sätter vinet i kylen för till helgen sätter jag 1000km, är ynka

Sätter vinet i kylen. Till helgen sätter jag 1000 km, är ynka 7 km ifrån trådens mål. 🙂

Skål Jimmy! 😀 (t+)

Ewa, jag bunkrar upp med Tuborg.. 🙂

Firar mina 1000 (el egentligen 1005) med att känna mig trött och sliten i alla kroppsdelar som har med löpning att göra. Har nog slarvat med återhämtning en del efter bl.a. Ultravasan 45.

Hoppas nästan att det blir dåligt väder i helgen då det är svårt a

Tack och skål illbatting ?????, det blir ett besök till ölmässan i Stockholm på lördag så det blir gott om skålande då 🙂

-Jimmy

Skål Ilbatting och alla andra, 1010 km tillryggalagda för året. Fasen vad vi är bra allihop, på att peppra varandra och skåla när vi nått målen. (V) Löpning är livet, vin/öl är kryddan som gör att målet sitter som en smäck när vi kommit dit. Ha det gott!

Skål Ilbatting och alla andra, 1010 km tillryggalagda för året. Fasen vad vi är bra allihop, på att peppra varandra och skåla när vi nått målen. (V) Löpning är livet, vin/öl är kryddan som gör att målet sitter som en smäck när vi kommit dit. Ha det gott!

Grattis Ewa. Nu fortsätter vi och bygger resten av året.

Skål och grattis Jimmy, Ewa och Marie!

Själv har jag nu tillryggalagt 800 km löpandes detta år. Borde hinna till 1 000 km innan året är över om inte någon ytterligare skada sätter käppar i hjulet... (#)

Kram,
Jenny