Quote from Funbeat user on 31 August 2015, 19:58Efter åtta månader har jag kommit upp i 746,61 km. Inte särskilt mycket, men en långvarig skada har hållit ner volymerna. Jag älskar löpning, är glad över varenda km som jag får ihop till! (L)
Kram,
Jenny
Efter åtta månader har jag kommit upp i 746,61 km. Inte särskilt mycket, men en långvarig skada har hållit ner volymerna. Jag älskar löpning, är glad över varenda km som jag får ihop till! (L)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 2 September 2015, 14:31Året då allt skulle släppa blev året med alla skador... 🙁
Jag började året med ett löparknä som blev tillräckligt bra för att skicka mig runt i skogarna på Eko-Trail och sedan Göteborgsvarvet. Allt flöt på och kändes bra. Men sedan kom Plica Syndrome. Sk
Året då allt skulle släppa blev året med alla skador... 🙁
Jag började året med ett löparknä som blev tillräckligt bra för att skicka mig runt i skogarna på Eko-Trail och sedan Göteborgsvarvet. Allt flöt på och kändes bra. Men sedan kom Plica Syndrome. Sk
Quote from Funbeat user on 2 September 2015, 19:55Heja Fredrik!
Kämpa!
Jag håller ju på och stärker upp min vänstra höft, där jag har artros och haft underutvecklad och icke-fungerande stabiliserande muskler. Sista två veckorna har löparknä smugit sig på, i mitt friska, starka ben! Nåväl, jag kör väl reh
Heja Fredrik!
Kämpa!
Jag håller ju på och stärker upp min vänstra höft, där jag har artros och haft underutvecklad och icke-fungerande stabiliserande muskler. Sista två veckorna har löparknä smugit sig på, i mitt friska, starka ben! Nåväl, jag kör väl reh
Quote from Funbeat user on 5 September 2015, 16:251000km avklarade, 200 kvar till årsmålet som jag satte i december.
Slog två flugor i en smäll och sprang in den tusende kilometern under dagens millopp som även satte nytt pb på distansen, 41:59 (enligt egen klockning). Hade det inte varit ett lopp skulle
1000km avklarade, 200 kvar till årsmålet som jag satte i december.
Slog två flugor i en smäll och sprang in den tusende kilometern under dagens millopp som även satte nytt pb på distansen, 41:59 (enligt egen klockning). Hade det inte varit ett lopp skulle
Quote from Funbeat user on 5 September 2015, 19:19Grymt Per K, grattis!
Skål!
Kram,
Jenny
Grymt Per K, grattis!
Skål!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 12 September 2015, 16:34Gick över 100 mil idag ... men det var visst på rullskidor. 😉
Gjorde en dålig tävling i augusti och tappade lite löpfokus efter det. Men ligger på 90 mil. Ska väl ändå lyckas ta mig över 100 mil innan nyår. 🙂
Gick över 100 mil idag ... men det var visst på rullskidor. 😉
Gjorde en dålig tävling i augusti och tappade lite löpfokus efter det. Men ligger på 90 mil. Ska väl ändå lyckas ta mig över 100 mil innan nyår. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 08:27Hej Jonas!
Inte helt fel med 100 mil på rullskidor heller! Nära för dig med löpningen om du har 90 mil hittills. En rullskideskål kan väl inte skada?
Jag har precis passerat 75 mil, går trögt för mig i år!
Kram,
Jenny
Hej Jonas!
Inte helt fel med 100 mil på rullskidor heller! Nära för dig med löpningen om du har 90 mil hittills. En rullskideskål kan väl inte skada?
Jag har precis passerat 75 mil, går trögt för mig i år!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 12:46Skål Per! :D(t+)
Skål Per! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 12:58Igår passerade jag 1000 km, men ligger efter mitt mål som är 1000 miles i år. Borde ligga på 1128 km idag. Astman i vintras och fotsenor under sommaren har gjort att jag halkat efter, får se om jag kommer ikapp!
Igår passerade jag 1000 km, men ligger efter mitt mål som är 1000 miles i år. Borde ligga på 1128 km idag. Astman i vintras och fotsenor under sommaren har gjort att jag halkat efter, får se om jag kommer ikapp!
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 16:41Grattis Hans, skål!
Just nu njuter jag av en Laphroaig efter att ha deltagit i en "Överlevnadsdag" på Vaxholms kastell, så jag skålar väl med den! Skål!
Kram,
Jenny
Grattis Hans, skål!
Just nu njuter jag av en Laphroaig efter att ha deltagit i en "Överlevnadsdag" på Vaxholms kastell, så jag skålar väl med den! Skål!
Kram,
Jenny