Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Efter åtta månader har jag kommit upp i 746,61 km. Inte särskilt mycket, men en långvarig skada har hållit ner volymerna. Jag älskar löpning, är glad över varenda km som jag får ihop till! (L)
Kram,
Jenny

Året då allt skulle släppa blev året med alla skador... 🙁
Jag började året med ett löparknä som blev tillräckligt bra för att skicka mig runt i skogarna på Eko-Trail och sedan Göteborgsvarvet. Allt flöt på och kändes bra. Men sedan kom Plica Syndrome. Sk

Heja Fredrik!
Kämpa!
Jag håller ju på och stärker upp min vänstra höft, där jag har artros och haft underutvecklad och icke-fungerande stabiliserande muskler. Sista två veckorna har löparknä smugit sig på, i mitt friska, starka ben! Nåväl, jag kör väl reh

1000km avklarade, 200 kvar till årsmålet som jag satte i december.
Slog två flugor i en smäll och sprang in den tusende kilometern under dagens millopp som även satte nytt pb på distansen, 41:59 (enligt egen klockning). Hade det inte varit ett lopp skulle

Grymt Per K, grattis!
Skål!
Kram,
Jenny

Gick över 100 mil idag ... men det var visst på rullskidor. 😉

Gjorde en dålig tävling i augusti och tappade lite löpfokus efter det. Men ligger på 90 mil. Ska väl ändå lyckas ta mig över 100 mil innan nyår. 🙂

Hej Jonas!
Inte helt fel med 100 mil på rullskidor heller! Nära för dig med löpningen om du har 90 mil hittills. En rullskideskål kan väl inte skada?
Jag har precis passerat 75 mil, går trögt för mig i år!
Kram,
Jenny

Skål Per! :D(t+)

Igår passerade jag 1000 km, men ligger efter mitt mål som är 1000 miles i år. Borde ligga på 1128 km idag. Astman i vintras och fotsenor under sommaren har gjort att jag halkat efter, får se om jag kommer ikapp!

Grattis Hans, skål!
Just nu njuter jag av en Laphroaig efter att ha deltagit i en "Överlevnadsdag" på Vaxholms kastell, så jag skålar väl med den! Skål!
Kram,
Jenny