Quote from Funbeat user on 16 August 2015, 18:42Grattis och skål, Amir!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Amir!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 17 August 2015, 08:40Skål och grattis Amir! 😀 (t+)
Skål och grattis Amir! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 21:24Tack Jenny och illbatting 🙂
Tack Jenny och illbatting 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2015, 16:34Som av en händelse passerades 1000km mycket tidigt i morse på Hotellets band i ett sjukt varmt och fuktigt källargym.
Kommer att firas i morgon kväll med en Tsingtao i ursprungslandet.
Som av en händelse passerades 1000km mycket tidigt i morse på Hotellets band i ett sjukt varmt och fuktigt källargym.
Kommer att firas i morgon kväll med en Tsingtao i ursprungslandet.
Quote from Funbeat user on 23 August 2015, 19:21Jan H,
Skål och grattis! Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Jan H,
Skål och grattis! Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 23 August 2015, 19:52Här ramlar 100-passeringarna in. Kul, grattis och skål alla som redan nått fram!
Här ramlar 100-passeringarna in. Kul, grattis och skål alla som redan nått fram!
Quote from Funbeat user on 24 August 2015, 08:36??, Jan! 😀 (t+)
??, Jan! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 27 August 2015, 17:16Tack alla.
?? själv Illbatting, men min Japanska är lite ringrostig. 😉
Tack alla.
?? själv Illbatting, men min Japanska är lite ringrostig. 😉
Quote from Funbeat user on 28 August 2015, 13:16Hehe, det är inget mot min japanska som är fullständigt gravrostig..
Fast det där var ju fantizi! 😉Själv landar jag på 221, året då kejsare Liu Bei grundade kungariket Shu Han.
Torr kopp på er! 😀EDIT: Sigrid påstår att det ska skålas i josagrogg..
Hehe, det är inget mot min japanska som är fullständigt gravrostig..
Fast det där var ju fantizi! 😉
Själv landar jag på 221, året då kejsare Liu Bei grundade kungariket Shu Han.
Torr kopp på er! 😀
EDIT: Sigrid påstår att det ska skålas i josagrogg..
Quote from Funbeat user on 31 August 2015, 08:51Efter en sommar men ganska lite löpning vilket jag också trodde redan innan långsemestern så är jag nu hemma och försöker öka veckomängderna lagom mycket inför höstens enda lopp, maraton mellan Nice och Cannes i början på november. Är uppe i 835km så 1000
Efter en sommar men ganska lite löpning vilket jag också trodde redan innan långsemestern så är jag nu hemma och försöker öka veckomängderna lagom mycket inför höstens enda lopp, maraton mellan Nice och Cannes i början på november. Är uppe i 835km så 1000