Quote from Funbeat user on 8 August 2015, 16:26Kör så det ryker på SSR, det är en riktigt häftig utmaning.
Passerade 800km idag!
Kör så det ryker på SSR, det är en riktigt häftig utmaning.
Passerade 800km idag!
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 21:39Tack Christian och Per!
Tyvärr fick vi bryta (i år var det duo/triolopp) pga att maken inte lyckades få i sig någon energi. Vi fick kliva av vid Kårsavaggestugan, dvs efter 37 km och två bergstoppar (totalt 2050 höjdmeter). Vi hade då bara en bergstopp (
Tack Christian och Per!
Tyvärr fick vi bryta (i år var det duo/triolopp) pga att maken inte lyckades få i sig någon energi. Vi fick kliva av vid Kårsavaggestugan, dvs efter 37 km och två bergstoppar (totalt 2050 höjdmeter). Vi hade då bara en bergstopp (
Quote from Funbeat user on 11 August 2015, 04:33Jag vet inte om det är någon i tråden - det är många sidor - som lagt märke till det tidigare, men 1000 km under 2015 är 2,7 kilometer per dag, och 19,2 kilometer per vecka.
EDIT: typo.
Jag vet inte om det är någon i tråden - det är många sidor - som lagt märke till det tidigare, men 1000 km under 2015 är 2,7 kilometer per dag, och 19,2 kilometer per vecka.
EDIT: typo.
Quote from Funbeat user on 11 August 2015, 10:04Jenny, synd att ni fick bryta. Hoppas det går bättre nästa gång.
Själv har jag dubblerat nu.
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/9e95aa8d5dd84911943aa4da88acd4ba.jpg
Men efter rikligt Nikši?ko-marinerad vecka ??????????, så låter jag nog njurarna vil
Jenny, synd att ni fick bryta. Hoppas det går bättre nästa gång.
Själv har jag dubblerat nu.
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/9e95aa8d5dd84911943aa4da88acd4ba.jpg
Men efter rikligt Nikši?ko-marinerad vecka ??????????, så låter jag nog njurarna vil
Quote from Funbeat user on 11 August 2015, 20:28Riktigt snyggt illbatting; många sprungna.
Riktigt snyggt illbatting; många sprungna.
Quote from Funbeat user on 12 August 2015, 22:02Nu har jag passerat 1000 så nu gör jag en notering här!
Ligger väl på ungefär samma mängd som i fjol när jag totalt nådde runt 1600, men det känns kul att tänka på att jag för ungefär fem år sen nådde upp i typ 30 mil. Det går framåt.Och jo, Illbatting,
Nu har jag passerat 1000 så nu gör jag en notering här!
Ligger väl på ungefär samma mängd som i fjol när jag totalt nådde runt 1600, men det känns kul att tänka på att jag för ungefär fem år sen nådde upp i typ 30 mil. Det går framåt.
Och jo, Illbatting,
Quote from Funbeat user on 13 August 2015, 08:45Grattis Johanna! 😀 (t+)
Då skålar vi väl ungefär samtidigt för jag känner att mina njurar börjar repa sig efter äventyren i Svarta Berget.
Grattis Johanna! 😀 (t+)
Då skålar vi väl ungefär samtidigt för jag känner att mina njurar börjar repa sig efter äventyren i Svarta Berget.
Quote from Christer Berg on 15 August 2015, 13:35Härligt ni som redan kommit i mål! Själv har jag precis passerat 74 mil och kämpar vidare. Före plan men ändå tappat. Värmen och förkylning har tärt på mina marginaler och målmedvetenhet.. och mindre än en månad till Stockholm halvmara. Snyggt tajmat :@
Härligt ni som redan kommit i mål! Själv har jag precis passerat 74 mil och kämpar vidare. Före plan men ändå tappat. Värmen och förkylning har tärt på mina marginaler och målmedvetenhet.. och mindre än en månad till Stockholm halvmara. Snyggt tajmat :@
Quote from Funbeat user on 16 August 2015, 16:38Tack illbatting och Grattis till dig och Johanna Lu för era 1000 km!
Jag hoppas på start även nästa år, men man vet aldrig om det kommer hinder i vägen. Jag hade grejat 20 km till, utan "problem" och kände mig så klart extra pigg vid 37 km eftersom vi gå
Tack illbatting och Grattis till dig och Johanna Lu för era 1000 km!
Jag hoppas på start även nästa år, men man vet aldrig om det kommer hinder i vägen. Jag hade grejat 20 km till, utan "problem" och kände mig så klart extra pigg vid 37 km eftersom vi gå
Quote from Funbeat user on 16 August 2015, 18:07Passerade 1000km igår och hoppas nå upp till en bra bit över 1500km 🙂
Passerade 1000km igår och hoppas nå upp till en bra bit över 1500km 🙂