Quote from Funbeat user on 18 July 2015, 21:44Ewa K Å: tack, men 2015km vågar jag inte sikta på. Jag har redan överträffat årets mål, och vågar inte satsa på 2015. Bättre med ett realistiskt mål, så jag har chans på en till firabira. Fast ett missat mål kanske kan sörjas mha en gravöl...
Lycka till m
Ewa K Å: tack, men 2015km vågar jag inte sikta på. Jag har redan överträffat årets mål, och vågar inte satsa på 2015. Bättre med ett realistiskt mål, så jag har chans på en till firabira. Fast ett missat mål kanske kan sörjas mha en gravöl...
Lycka till m
Quote from Funbeat user on 24 July 2015, 21:45Har återigen kommit ikapp planerad distans, 675,4 av 674 planerade kilometrar. Den här gången ska jag dock inte låta mig distraheras av något utan lägga en betryggande buffert till prestationsmålet. Möjligtvis kan löparknät som jag har symptom på distrahe
Har återigen kommit ikapp planerad distans, 675,4 av 674 planerade kilometrar. Den här gången ska jag dock inte låta mig distraheras av något utan lägga en betryggande buffert till prestationsmålet. Möjligtvis kan löparknät som jag har symptom på distrahe
Quote from Funbeat user on 25 July 2015, 11:31Det går trögt att springa pga alla mediciner. Känns som handbromsen ligger i.
Det går trögt att springa pga alla mediciner. Känns som handbromsen ligger i.
Quote from Christer Berg on 25 July 2015, 16:03Betablockerare?
Betablockerare?
Quote from Funbeat user on 26 July 2015, 15:44Japp, verkar bromsa hjärtat så att jag inte får upp pulsen som jag är van vid i t.ex. backar.
Japp, verkar bromsa hjärtat så att jag inte får upp pulsen som jag är van vid i t.ex. backar.
Quote from Christer Berg on 27 July 2015, 05:41Det är betablockerarens uppgift. Hålla nere pulsen och inte fresta hjärtat.
Fungerar mindre bra att träna på.
Det är betablockerarens uppgift. Hålla nere pulsen och inte fresta hjärtat.
Fungerar mindre bra att träna på.
Quote from Funbeat user on 30 July 2015, 11:10Passerade 75 mil igår så det kanske är värt att notera. Just nu känns 100 mila målet väldigt görbart också med tanke på att Augusti brukar vara min bästa träningsmånad.
Hoppas det flyter på för er andra också!
Passerade 75 mil igår så det kanske är värt att notera. Just nu känns 100 mila målet väldigt görbart också med tanke på att Augusti brukar vara min bästa träningsmånad.
Hoppas det flyter på för er andra också!
Quote from Funbeat user on 30 July 2015, 19:37750 km. passerat i dag. Mycket efter mitt mål.
750 km. passerat i dag. Mycket efter mitt mål.
Quote from Funbeat user on 3 August 2015, 18:44Har sprungit 629,9 km fram till sista juli i år.
Nu lugnar jag ner träningen inför lördagens långpass (57 km) på Sweden Sky Race 24. Jag har kört målmedveten rehab och målmedveten ökning/nivå på träningen, allt för att inte överanstränga några muskler in
Har sprungit 629,9 km fram till sista juli i år.
Nu lugnar jag ner träningen inför lördagens långpass (57 km) på Sweden Sky Race 24. Jag har kört målmedveten rehab och målmedveten ökning/nivå på träningen, allt för att inte överanstränga några muskler in
Quote from Christer Berg on 7 August 2015, 13:00Lycka till 🙂
Lycka till 🙂