Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Fredrik, grymt med nytt PB.
Jenny, även om det var din sämsta tid så genomförde du din utmaning och det kan ingen ta ifrån dig!
Juhani, året är bara dryga halvvägs, mycket hinner hända än!

Själv ligger jag på 61 mil mot planerade 49.
Känns väldig

Hur bra som helst, Christian! Kul att det går bra, jag är sjukt imponerad över dig 🙂
Snart är första sex månaderna över, och de kan sammanfattas med löparknä och nya rekord. Så en rätt hygglig blandning på toppen och botten. Bara hoppade och jobba för at

Tack Christian!
Du har förstås helt rätt och målet var att få till ett härligt långpass i terräng och att inte förstöra höften, har ju andra mål, som jag prioriterar högre, med löpningen. Jag fick precis just det, förutom värmen då, för det är magiskt i s

Efter halva året ligger jag på 698 km, min målbild var 800, så jag ligger efter. Min envisa fotseneinflammation gör att jag ligger lite lågt nu, får se om jag kan komma ikapp så småningom!

Härligt att läsa om stora och små framgångar, det behövs ju små steg också för att skrapa ihop sitt km-mål för året.

Ligger strax under snittmålet, men det är inte oväntat, min löpfokusering startar ordentligt snart.

Kan meddela att triathlon är en sten

Hans, skynda långsamt. Finns ingen viktigare måluppfyllnad än en bra hälsa. Att springa x km på y dagar är en världslig sak och kan lika gärna göras vid ett annat tillfälle.

Per, otroligt stark insats på ditt triathlon. Inga dåliga sträckor att avverka p

Har nu passerat mil 67, att jämföra med 52 planerat.

Hoppas det funkar med tejpning för dig, Fredrik.

Gött att läsa att det rullar på för de flesta av er.

Har nu nästan återhämtat mig efter säsongsvilan förra veckan.
Den tillbringades traditionsenligt på Tuborg Spa med svett och pissestøv i Roskilde.

Landade nu på 170 mil jämnt (som i Husqvarana 170).
B

Nope, tejpningen funkade inte alls. Jag kom 1,4 km och sedan sa knät ifrån. Vette tusan om det är löparknä den här gången, tycker att det är för många olikheter mot förra svängen.
Jag har iaf tagit kontakt med en rekommenderad sjukgymnast i Ystad, får se

Ligger lite efter pga hjärtinfarkt. Kan bli lite svårt att nå målet men det är inte helt omöjligt.