Quote from Funbeat user on 31 May 2015, 19:16Grattis Jimmy, skålen var dig väl förunnad!
Själv har jag klarat av drygt 42 mil så här långt i år, men är på gång nu!
I fredags gick jag en löputbildning på Art of Running i Trosa. Där lärde jag mig att springa med ett naturligt och korrekt löpsteg. D
Grattis Jimmy, skålen var dig väl förunnad!
Själv har jag klarat av drygt 42 mil så här långt i år, men är på gång nu!
I fredags gick jag en löputbildning på Art of Running i Trosa. Där lärde jag mig att springa med ett naturligt och korrekt löpsteg. D
Quote from Funbeat user on 31 May 2015, 19:54Jenny, jag har också gått löpkurs, hos Zillén, kändes jättebra och nyttigt. Men ack så svårt att se tillämpa i vardagen... Men hällandningarna tycker jag i alla fall jag kommit ifrån!
Jenny, jag har också gått löpkurs, hos Zillén, kändes jättebra och nyttigt. Men ack så svårt att se tillämpa i vardagen... Men hällandningarna tycker jag i alla fall jag kommit ifrån!
Quote from Funbeat user on 1 June 2015, 12:32Själv har jag med de två senaste veckornas träning inräknade just passerat 110 mil för året. Ifjol fick jag ihop 180 mil, så förutsättningarna för att slå den mängden känns väl god 😉
I och för sig inte så konstigt att det blev lite skralt med mil förra å
Själv har jag med de två senaste veckornas träning inräknade just passerat 110 mil för året. Ifjol fick jag ihop 180 mil, så förutsättningarna för att slå den mängden känns väl god 😉
I och för sig inte så konstigt att det blev lite skralt med mil förra å
Quote from Funbeat user on 1 June 2015, 21:24Grattis Jonas P, och skål så klart! Vad skålar du med?
Bra jobbat!Hans W, det kommer nog att kännas svårt, men med Anders Nordströms fantastiska hjälp att springa på ett naturligt sätt, så tror jag att jag snabbt kommer in i det! Har upptäckt att jag åk
Grattis Jonas P, och skål så klart! Vad skålar du med?
Bra jobbat!
Hans W, det kommer nog att kännas svårt, men med Anders Nordströms fantastiska hjälp att springa på ett naturligt sätt, så tror jag att jag snabbt kommer in i det! Har upptäckt att jag åk
Quote from Christer Berg on 7 June 2015, 12:18Då har jag precis kommit tillbaka från ett 16 km pass och passerade därmed halvvägsstrecket på utmaningen. 7 mil före plan.
Kämpa på nu alla tappra 🙂
Då har jag precis kommit tillbaka från ett 16 km pass och passerade därmed halvvägsstrecket på utmaningen. 7 mil före plan.
Kämpa på nu alla tappra 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2015, 09:43Härligt, Christian! Grymt bra jobbat 😀
Själv ligger jag efter igen 🙂 Jag var ikapp efter varvet, men en hals som bråkade gjorde att jag inte sprang på 1½ vecka... Så nu är det bara att gräva tag igen. Som vanligt så är jag inte stressad över det, utan
Härligt, Christian! Grymt bra jobbat 😀
Själv ligger jag efter igen 🙂 Jag var ikapp efter varvet, men en hals som bråkade gjorde att jag inte sprang på 1½ vecka... Så nu är det bara att gräva tag igen. Som vanligt så är jag inte stressad över det, utan
Quote from Funbeat user on 14 June 2015, 10:00Jag har haft en rätt så bra vecka. Körde ett mil-pass i måndags, sex km i torsdags och milen igen igår. Totalt drygt 26 km och rätt så pigga ben 🙂 Knät känns bra, benen är pigga, skallen är med... Känns som att det kommer bli en bra sommar! 😀
Jag är c
Jag har haft en rätt så bra vecka. Körde ett mil-pass i måndags, sex km i torsdags och milen igen igår. Totalt drygt 26 km och rätt så pigga ben 🙂 Knät känns bra, benen är pigga, skallen är med... Känns som att det kommer bli en bra sommar! 😀
Jag är c
Quote from Christer Berg on 14 June 2015, 19:15Härligt att höra Fredrik!
Två långpass och du är ifatt och förbi det planerade målet.
Ligger rätt stadigt med att springa varannan dag och när jag reser med jobbet så blir det bara springpassen som blir av och hemmaveckorna så förstärks springträningen
Härligt att höra Fredrik!
Två långpass och du är ifatt och förbi det planerade målet.
Ligger rätt stadigt med att springa varannan dag och när jag reser med jobbet så blir det bara springpassen som blir av och hemmaveckorna så förstärks springträningen
Quote from Funbeat user on 15 June 2015, 20:41Bra med styrketräning... Jag försöker köra oxå, men det blir inte så ofta som jag skulle behöva. Hoppas att det vänder lite nu, har kommit igång med det rätt så bra.
Kristianopel Runt, vilken distans ska du köra?
__
Fredrik
Bra med styrketräning... Jag försöker köra oxå, men det blir inte så ofta som jag skulle behöva. Hoppas att det vänder lite nu, har kommit igång med det rätt så bra.
Kristianopel Runt, vilken distans ska du köra?
__
Fredrik
Quote from Christer Berg on 15 June 2015, 22:42Kan bara svara för mig själv men jag är övertygad om att det faktum att jag styrketränar den här gången har stärkt kroppen och gjort att jag inte fått ont i knäna som tidigare år, intensitetsmässigt tränar jag hårdare nu än förrförra året.
Har inte rikti
Kan bara svara för mig själv men jag är övertygad om att det faktum att jag styrketränar den här gången har stärkt kroppen och gjort att jag inte fått ont i knäna som tidigare år, intensitetsmässigt tränar jag hårdare nu än förrförra året.
Har inte rikti