Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 14:51Ja, det känns bra nu. Och jag är så förbannat sugen på att ge mig ut att springa idag igen. Det spelar ingen roll att vädret är som det är (regn och blåst), jag vill ut iaf. Vill springa 😀
Men jag försöker leka duktig och förnuftig och tar det därför lu
Ja, det känns bra nu. Och jag är så förbannat sugen på att ge mig ut att springa idag igen. Det spelar ingen roll att vädret är som det är (regn och blåst), jag vill ut iaf. Vill springa 😀
Men jag försöker leka duktig och förnuftig och tar det därför lu
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 18:30Ligger ca 7 mil efter mitt mål (har 120 mil för 2015) pga knepiga förkylningar. Men det känns ändå som att det kommer att nås.
Ligger ca 7 mil efter mitt mål (har 120 mil för 2015) pga knepiga förkylningar. Men det känns ändå som att det kommer att nås.
Quote from Christer Berg on 10 May 2015, 20:10Fredrik, jag tränar enligt FIRST-principen. Bygger på att man springer ett intervallpass, ett tempopass och ett distanspass i veckan samt 2 pass med alternativträning för att bygga kondition på ett som är ickebelastande för lederna. Jag simmar och kör mot
Fredrik, jag tränar enligt FIRST-principen. Bygger på att man springer ett intervallpass, ett tempopass och ett distanspass i veckan samt 2 pass med alternativträning för att bygga kondition på ett som är ickebelastande för lederna. Jag simmar och kör mot
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 20:50Bra ! Jobbat alla ! 🙂 I går mitt livs lägsta pass ! 30,57 km. Fick jogga tre timmar. och har nu ont här och där. Sammanlagt har jag samlat 444 km. hit tills . 🙂
Bra ! Jobbat alla ! 🙂 I går mitt livs lägsta pass ! 30,57 km. Fick jogga tre timmar. och har nu ont här och där. Sammanlagt har jag samlat 444 km. hit tills . 🙂
Quote from Christer Berg on 14 May 2015, 10:49Gjorde 5 km testet idag istället. Snacka om att få ett kvitto att träningen funkar just nu!
Förbättrade mitt PB från 32:02 till 29:16!Sweet!
Gjorde 5 km testet idag istället. Snacka om att få ett kvitto att träningen funkar just nu!
Förbättrade mitt PB från 32:02 till 29:16!
Sweet!
Quote from Funbeat user on 17 May 2015, 18:17Tjoho - 100 mil passerades idag 🙂
Tjoho - 100 mil passerades idag 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2015, 20:06Grattis Henrik och skål! (H:)
Kram,
Jenny
Grattis Henrik och skål! (H:)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 18 May 2015, 08:56Skål och grattis Henrik! 😀 (t+)
EDIT vill även gratulera Christian till ytterligare en PB-slakt..
Skål och grattis Henrik! 😀 (t+)
EDIT vill även gratulera Christian till ytterligare en PB-slakt..
Quote from Christer Berg on 18 May 2015, 16:49Grattis Henrik!
Tackar Illbatting, blev en firabira på det vill jag lova.
Grattis Henrik!
Tackar Illbatting, blev en firabira på det vill jag lova.
Quote from Funbeat user on 20 May 2015, 14:40Grymt, Christian! Det är fasen inte illa att sänka sitt personbästa med ca 10%!!!
Och bra jobbat, Henrik. Snart 200 mil då 😉
Jag ligger helt ok till, har tagit det lite lugnt med löpningen ett tag och koncentrerat mig på att förbereda en fotografering
Grymt, Christian! Det är fasen inte illa att sänka sitt personbästa med ca 10%!!!
Och bra jobbat, Henrik. Snart 200 mil då 😉
Jag ligger helt ok till, har tagit det lite lugnt med löpningen ett tag och koncentrerat mig på att förbereda en fotografering