Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det känns bra nu. Och jag är så förbannat sugen på att ge mig ut att springa idag igen. Det spelar ingen roll att vädret är som det är (regn och blåst), jag vill ut iaf. Vill springa 😀
Men jag försöker leka duktig och förnuftig och tar det därför lu

Ligger ca 7 mil efter mitt mål (har 120 mil för 2015) pga knepiga förkylningar. Men det känns ändå som att det kommer att nås.

Fredrik, jag tränar enligt FIRST-principen. Bygger på att man springer ett intervallpass, ett tempopass och ett distanspass i veckan samt 2 pass med alternativträning för att bygga kondition på ett som är ickebelastande för lederna. Jag simmar och kör mot

Bra ! Jobbat alla ! 🙂 I går mitt livs lägsta pass ! 30,57 km. Fick jogga tre timmar. och har nu ont här och där. Sammanlagt har jag samlat 444 km. hit tills . 🙂

Gjorde 5 km testet idag istället. Snacka om att få ett kvitto att träningen funkar just nu!
Förbättrade mitt PB från 32:02 till 29:16!

Sweet!

Tjoho - 100 mil passerades idag 🙂

Grattis Henrik och skål! (H:)
Kram,
Jenny

Skål och grattis Henrik! 😀 (t+)

EDIT vill även gratulera Christian till ytterligare en PB-slakt..

Grattis Henrik!

Tackar Illbatting, blev en firabira på det vill jag lova.

Grymt, Christian! Det är fasen inte illa att sänka sitt personbästa med ca 10%!!!

Och bra jobbat, Henrik. Snart 200 mil då 😉

Jag ligger helt ok till, har tagit det lite lugnt med löpningen ett tag och koncentrerat mig på att förbereda en fotografering