Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Starkt jobbat!

Tack medborgare!

Ni kan räkna med att jag kommer att hålla ett strängt vakande getöga på er även i fortsättningen.
Speciellt beträffande fira-bira.. 😀

illbatting,
Det gillas att du håller koll på oss och firarbira!
Ju fler desto roligare!
Kram,
Jenny

Kommer till helgen springa ikapp och förbi min hastighetsmätare! Som av en slump (?) är redan tre-rättersmenyn planerad, Calvados till desserten, men vad ska det bli för firabira?

BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?Go

Om jag lyckas beta av 5 kilometer lite drygt på orienteringsträningen ikväll så är jag "bara" 10 mil efter plan. Beroende på hur det går får jag väl finfira med en belgisk finöl (t+) eller fulfira med något hembryggt... (t-)

Härligt att belöningarna är rikliga! Mycket roligare att belöna sig för de bra saker man gjort, även om det målet riktigt har uppfyllts! Då blir motivationen högre, tycker i alla fall jag! Mer firarbira till oss alla!
Kram,
Jenny

Härligt jobbat, illbatting! Själv har jag börjat öka mängden lite. Just nu är jag ca 26 km efter, men det kommer snart att vara uppätet.
BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=216627&Language=swe&DistanceUnit=km&cac

Det blev en runda innan frukost idag - härligt väder - och därmed har jag sprungit färdigt för denna månad. Jag är drygt halvvägs nu och har under månaden sprungit mitt första lopp utomlands, Paris Marathon. Min fot fortsätter dock av och till att krångla

Det bör vara fira-bira-läge för både Fredrik och Jimmy..
Jag tar några ikväll för säkerhets skull efter som jag bör hamna på 110 eller 111.

Och i morgon håller vi en extra tumme för Christian i Växjö.
8-10 grader, svag vind och mulet.
Det kommer säkert a

Idag har jag sprungit 7,3 km med tejpat knä. Funkade inte så jättebra. Ska testa en annan tejp på söndag. Men än så länge har jag 12-13 km denna vecka, och på söndag är det 10 km som står på schemat. Det kallar för en fira-bira, eller hur illbatting 😉
Tr