Quote from Christer Berg on 1 May 2015, 20:04Dessvärre är inte vädret läskunnigt. Det blev 4 grader, svalt, blött, regnigt.
Satte nytt PB. En putsning med bara 2 sekunder men likväl en putsning! Från 65:54 till 65:52.Var så nöjd efter att ha klarat loppet och satt nytt pb fastän det var mjukt och
Dessvärre är inte vädret läskunnigt. Det blev 4 grader, svalt, blött, regnigt.
Satte nytt PB. En putsning med bara 2 sekunder men likväl en putsning! Från 65:54 till 65:52.
Var så nöjd efter att ha klarat loppet och satt nytt pb fastän det var mjukt och
Quote from Funbeat user on 2 May 2015, 14:22Grattis Christian! 😀 (t+)
Det är smart att förbättra sina PB:n i små steg.
Då blir de oftast fler.
T.ex. Sergey Bubka var ju en mästare på den taktiken..
Grattis Christian! 😀 (t+)
Det är smart att förbättra sina PB:n i små steg.
Då blir de oftast fler.
T.ex. Sergey Bubka var ju en mästare på den taktiken..
Quote from Funbeat user on 3 May 2015, 16:02Härligt, Christian! Ett personbästa är ett personbästa, oavsett hur mycket eller lite man förbättrar det 🙂
Själv har jag loggat 10 km idag, vilket gör att jag börjar knapra in på mitt mål, nu är jag bara 22 km efter. Knät känns helt ok nu, och idag tejp
Härligt, Christian! Ett personbästa är ett personbästa, oavsett hur mycket eller lite man förbättrar det 🙂
Själv har jag loggat 10 km idag, vilket gör att jag börjar knapra in på mitt mål, nu är jag bara 22 km efter. Knät känns helt ok nu, och idag tejp
Quote from Christer Berg on 3 May 2015, 16:55Härligt Fredrik. Nästa år räknar jag med varvet om jag tränar vidare i denna takt.
Härligt Fredrik. Nästa år räknar jag med varvet om jag tränar vidare i denna takt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 17:12Grattis ! Fredrik från PB. ! 🙂
Grattis ! Fredrik från PB. ! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 21:05Lycka till på Feskevarvet Fredrik.
Jag tror att du kan få sällskap av drygt 50.000 lubbare.
Ta det bara lugnt med ditt knä så att du slipper sällskapa med de ca 10.000 lubbare som inte fullföljer loppet.
Det kommer fler Feskevarv..
Lycka till på Feskevarvet Fredrik.
Jag tror att du kan få sällskap av drygt 50.000 lubbare.
Ta det bara lugnt med ditt knä så att du slipper sällskapa med de ca 10.000 lubbare som inte fullföljer loppet.
Det kommer fler Feskevarv..
Quote from Funbeat user on 4 May 2015, 21:08Jodå, jag kommer att ta det lugnt... Jag har ingen press alls, förutom att hålla ihop och ha en trevlig dag. Jag går hellre runt och har det trevligt på vägen, än att riskera att paja knät.
Men tack för omtanken 🙂
__
Fredrik
Jodå, jag kommer att ta det lugnt... Jag har ingen press alls, förutom att hålla ihop och ha en trevlig dag. Jag går hellre runt och har det trevligt på vägen, än att riskera att paja knät.
Men tack för omtanken 🙂
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 9 May 2015, 23:27Nu så... 15 km idag och det gick bra. En liten känning i knät, men det gick över efter lite karate-massage 🙂
BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=216627&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2015-05-09+23%3a25%3a26
Nu så... 15 km idag och det gick bra. En liten känning i knät, men det gick över efter lite karate-massage 🙂
BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=216627&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2015-05-09+23%3a25%3a26
Quote from Christer Berg on 10 May 2015, 07:14Härliga tider Fredrik!
Ligger ca milen före plan. Bara 4 träningspass kvar sen är det dags för ett 5 km-test och nya springtempon inför nästa träningsprogram.
Härliga tider Fredrik!
Ligger ca milen före plan. Bara 4 träningspass kvar sen är det dags för ett 5 km-test och nya springtempon inför nästa träningsprogram.
Quote from Funbeat user on 10 May 2015, 11:37Jag har kommit igång ganska bra med löpningen nu, men jag är fortsatt försiktigt med stegring och försöker undvika löpning två dagar på raken.
Ackumulerat 328,04 km i år, närmar mig att ligga i fas med målsättningen 1000 km i år, men har en bra bit kvar
Jag har kommit igång ganska bra med löpningen nu, men jag är fortsatt försiktigt med stegring och försöker undvika löpning två dagar på raken.
Ackumulerat 328,04 km i år, närmar mig att ligga i fas med målsättningen 1000 km i år, men har en bra bit kvar