Quote from Christer Berg on 24 May 2015, 09:47Stort grattis till Fredrik som flög runt Varvet med sina 1:58.16!
Stort grattis till Fredrik som flög runt Varvet med sina 1:58.16!
Quote from Funbeat user on 24 May 2015, 12:41Det är så gott att läsa om alla vedermödor och framgångar i den här tråden.
Sprang varvet igår och firade km nr 498 (av 473 enligt plan). Glömde firabiran i ett kylskåp på andra sidan stan och fick helt enkelt välja ölpaket till maten på Sjömagasinet med
Det är så gott att läsa om alla vedermödor och framgångar i den här tråden.
Sprang varvet igår och firade km nr 498 (av 473 enligt plan). Glömde firabiran i ett kylskåp på andra sidan stan och fick helt enkelt välja ölpaket till maten på Sjömagasinet med
Quote from Funbeat user on 24 May 2015, 16:12403 km nu, varav 45,89 km denna vecka. Det går framåt, och höften verkar fungera hyfsat. Långt ifrån färdigrehabiliterad, men den fungerar!
Jag har tom vågat anmäla mig till Stockholm Trail 21 km, det blir fjärde året på raken, jag har kört 21 km samtlig
403 km nu, varav 45,89 km denna vecka. Det går framåt, och höften verkar fungera hyfsat. Långt ifrån färdigrehabiliterad, men den fungerar!
Jag har tom vågat anmäla mig till Stockholm Trail 21 km, det blir fjärde året på raken, jag har kört 21 km samtlig
Quote from Christer Berg on 25 May 2015, 09:20Härligt Per och Jenny!
Härligt Per och Jenny!
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 09:30Tack så mycket, Christian 😀
Varvet kändes mycket bra. Första gången jag är uppe på de här distanserna och jag verkligen älskar att springa långt, det är såå härligt 🙂 Nu gäller det bara att skynda långsamt och hitta ett nytt mål/lopp att ta tag i. Kul!
Tack så mycket, Christian 😀
Varvet kändes mycket bra. Första gången jag är uppe på de här distanserna och jag verkligen älskar att springa långt, det är såå härligt 🙂 Nu gäller det bara att skynda långsamt och hitta ett nytt mål/lopp att ta tag i. Kul!
Quote from Funbeat user on 25 May 2015, 11:09Har två mil kvar från halvvägs mot målet, efter de 21 km som avverkades i helgen. 🙂
Har två mil kvar från halvvägs mot målet, efter de 21 km som avverkades i helgen. 🙂
Quote from Christer Berg on 31 May 2015, 07:17Har nu sprungit 45 mil mot planerade 41. Halvvägsstrecket närmar sig även för en annan.
Hade min första 40+ km vecka. Känns bra.
Har nu sprungit 45 mil mot planerade 41. Halvvägsstrecket närmar sig även för en annan.
Hade min första 40+ km vecka. Känns bra.
Quote from Funbeat user on 31 May 2015, 09:27I och med gårdagens Stockholm Marathon är jag nu uppe i 682 av målet på 1000. Ligger med andra ord långt före men nu blir det en sommar med mer sand mellan tårna och mindre mängd löpning.
Min bästa marathon-tid blev det också så kvällen avslutades med en
I och med gårdagens Stockholm Marathon är jag nu uppe i 682 av målet på 1000. Ligger med andra ord långt före men nu blir det en sommar med mer sand mellan tårna och mindre mängd löpning.
Min bästa marathon-tid blev det också så kvällen avslutades med en
Quote from Funbeat user on 31 May 2015, 12:42522 kilometer hittills . Är ännu efter mitt mål , men kommer ! 🙂
522 kilometer hittills . Är ännu efter mitt mål , men kommer ! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2015, 19:12????? allihopa! 😀 (t+)
Jag firade 140 med Põhjala Uus Maailm.
Nu är det snart dags för säsongsvila..
????? allihopa! 😀 (t+)
Jag firade 140 med Põhjala Uus Maailm.
Nu är det snart dags för säsongsvila..