Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Klart att styrketräningen gör skillnad! Jag är helt övertygad om det, och det säger ju alla andra oxå... Så då måste det ju vara så 🙂

Nja, 5 km behöver ju inte vara fel bara för att du har sprungit längre förr. Det kan ju vara ett mål att springa snabba

Visst hade jag kunnat springa 5 km och gasa men eftersom mitt långsiktiga mål är Stockholm Halvmara om tre månader så tar jag hellre en stabil mil än en snabb 5 km med högre skaderisk.

Nu är jag i stort sett ikapp igen 🙂 En mycket bra vecka med blandade pass, trots skitväder och annat strul. Men desto skönare när allt faktiskt rullar på som jag vill!
Idag blev det 13,4 km runt om i landskapet, träffade några kor och förvånade bilister

Låter som en bra vecka, Fredrik.

Har liknande erfarenheter från när jag springer i Röshult/Ulricehamn. Småvägar med förvånade bilister och nyfikna kreatur (både två- och fyrbenta) som sällskap.

Har själv betat av 48 km den här veckan och jag har redan p

Jag passerade halvvägs denna midsommarhelg. Nu 52 mil efter idag. 🙂 Det är något sämre än ifjol då jag nådde hit redan första veckan i juni men en vecka tidigare än 2013. Det verkar lovande till att nå 100 mil i år igen.

Bra jobbat, både Christian och Jonas!
Fasen, 12 mil redan denna månad... Du ligger i 🙂 Själv har jag 32,5 km förra veckan och totalt 64,2 km löpning. Visserligen bara ett pass första veckan beroende på förkylning, men dock. Jag är imponerad över alla som

Första löppasset på 17 dagar och tredje sedan gbgvarvet. Känns underligt med så lite löpning. Dänger dock (enligt plan vill säga) in 21 på lördag i och med Triathlon och efter det är det enbart vansbrosimmet som står mellan mig och ett mer fokuserat löpar

Hoppas att det går bra för dig idag, Per!

Jag klämde in med nytt personbästa på milen idag 😀 47:54 lyder det nya rekordet. Och iom det så klev jag även om "Önskvärt hittills" när det gäller målet på 100 mil, så det ser ju lovande ut 🙂
BILD:http://www.

Japp, har i alla fall hunnit till 500 km i år!
Enligt min träningsdagbok i Excel har jag sprungit 507,54 km. Sprang 20,48 km igår i Stockholm Trail. Grymt otränad, men eftersom jag sprungit alla upplagor och höften kändes bättre så ville jag tuffa runt i

har nu fått ihop 632 km. hittills ! Mycket efter mitt mål tyvärr , men året är inte slut ännu. 🙂