Quote from Funbeat user on 14 April 2015, 20:41Heja Christer! Så ska det se ut 🙂
__
Fredrik
Heja Christer! Så ska det se ut 🙂
__
Fredrik
Quote from Elias Engqvist on 14 April 2015, 23:09🙂 Tack, en massa fotproblem och en lång förkylning har förstört för mig men nu är fötterna mycket bättre så det kommer nog att synas på träningsmängden!
🙂 Tack, en massa fotproblem och en lång förkylning har förstört för mig men nu är fötterna mycket bättre så det kommer nog att synas på träningsmängden!
Quote from Funbeat user on 15 April 2015, 17:28Christer!
Skynda långsamt!
Nya tag - siktet inställt på Sweden Sky Race 24! (L)
Hoppas innerligt att vi ses där!
Kram,
Jenny
Christer!
Skynda långsamt!
Nya tag - siktet inställt på Sweden Sky Race 24! (L)
Hoppas innerligt att vi ses där!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 16 April 2015, 08:19Ha, jag ligger lååångt för dig Christer:
BILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=217556&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2015-04-16+07%3a53%3a45
Har också förtröstan att våren och sommaren ska bli bättre än vintern med
Ha, jag ligger lååångt för dig Christer:
BILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=217556&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2015-04-16+07%3a53%3a45
Har också förtröstan att våren och sommaren ska bli bättre än vintern med
Quote from Funbeat user on 18 April 2015, 16:08Nu är det ganska nära. Passerade 97 mil i dag.
Eftersom nittiosju är det sjunde glada primtalet måste det bli fira-bira med något så knepigt som Adnams Southwold Crystal Rye IPA (Sigrids idé så klart..).Skål på er! 😀
Nu är det ganska nära. Passerade 97 mil i dag.
Eftersom nittiosju är det sjunde glada primtalet måste det bli fira-bira med något så knepigt som Adnams Southwold Crystal Rye IPA (Sigrids idé så klart..).
Skål på er! 😀
Quote from Christer Berg on 19 April 2015, 21:30Igår blev det Skälbyloppet.
4 km och satsade på 26 minuter. Blev 25:40. Så jag är väl nöjd. Särskilt med vetskapen att det kunde blivit bättre med mindre trängsel.Har sprungit 289 km mot planerade 298 hittills.
BILD:http://cdn1.funbeat.net/morephotos/7
Igår blev det Skälbyloppet.
4 km och satsade på 26 minuter. Blev 25:40. Så jag är väl nöjd. Särskilt med vetskapen att det kunde blivit bättre med mindre trängsel.
Har sprungit 289 km mot planerade 298 hittills.
Quote from Funbeat user on 20 April 2015, 08:25Jag har glatt sprungit 13,5 km i helgen under Ekotrail Österlen 🙂 Knät höll bra, en ytterst kortvarig känning som försvann när jag kunde ta ut steget lite. Så nu börjar uppladdningen inför Göteborgsvarvet om en månad. Haha, det var inte meningen att jag
Jag har glatt sprungit 13,5 km i helgen under Ekotrail Österlen 🙂 Knät höll bra, en ytterst kortvarig känning som försvann när jag kunde ta ut steget lite. Så nu börjar uppladdningen inför Göteborgsvarvet om en månad. Haha, det var inte meningen att jag
Quote from Funbeat user on 20 April 2015, 20:36Grattis ! Christian ! Bra gjord ! 🙂 Har själv sprungit nu sammanlagd 342 km. Mycket efter mitt mål !
Grattis ! Christian ! Bra gjord ! 🙂 Har själv sprungit nu sammanlagd 342 km. Mycket efter mitt mål !
Quote from Christer Berg on 20 April 2015, 21:40Ah, men nu är det vår. Får man bara vara skadefri och inte jobbet hittar på några idiotier så blir det lättare att komma ut längre och oftare 🙂
Ah, men nu är det vår. Får man bara vara skadefri och inte jobbet hittar på några idiotier så blir det lättare att komma ut längre och oftare 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2015, 07:34Grattis och skål, Ilbatting!
Väl förunnat!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Ilbatting!
Väl förunnat!
Kram,
Jenny