Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Heja Christer! Så ska det se ut 🙂
__
Fredrik

🙂 Tack, en massa fotproblem och en lång förkylning har förstört för mig men nu är fötterna mycket bättre så det kommer nog att synas på träningsmängden!

Christer!
Skynda långsamt!
Nya tag - siktet inställt på Sweden Sky Race 24! (L)
Hoppas innerligt att vi ses där!
Kram,
Jenny

Ha, jag ligger lååångt för dig Christer:

BILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=217556&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2015-04-16+07%3a53%3a45

Har också förtröstan att våren och sommaren ska bli bättre än vintern med

Nu är det ganska nära. Passerade 97 mil i dag.
Eftersom nittiosju är det sjunde glada primtalet måste det bli fira-bira med något så knepigt som Adnams Southwold Crystal Rye IPA (Sigrids idé så klart..).

Skål på er! 😀

Igår blev det Skälbyloppet.
4 km och satsade på 26 minuter. Blev 25:40. Så jag är väl nöjd. Särskilt med vetskapen att det kunde blivit bättre med mindre trängsel.

Har sprungit 289 km mot planerade 298 hittills.

BILD:http://cdn1.funbeat.net/morephotos/7

Jag har glatt sprungit 13,5 km i helgen under Ekotrail Österlen 🙂 Knät höll bra, en ytterst kortvarig känning som försvann när jag kunde ta ut steget lite. Så nu börjar uppladdningen inför Göteborgsvarvet om en månad. Haha, det var inte meningen att jag

Grattis ! Christian ! Bra gjord ! 🙂 Har själv sprungit nu sammanlagd 342 km. Mycket efter mitt mål !

Ah, men nu är det vår. Får man bara vara skadefri och inte jobbet hittar på några idiotier så blir det lättare att komma ut längre och oftare 🙂

Grattis och skål, Ilbatting!
Väl förunnat!
Kram,
Jenny