Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 18:38864 km. hittills ! det går segt just nu ! 🙂
864 km. hittills ! det går segt just nu ! 🙂
Quote from Christer Berg on 13 September 2015, 22:3580 mil av 100 på banken.
Sprang Stockholm Halvmaraton på miserabelt dålig tid men runt kom jag. Nästa år vet jag vad som väntar!
80 mil av 100 på banken.
Sprang Stockholm Halvmaraton på miserabelt dålig tid men runt kom jag. Nästa år vet jag vad som väntar!
Quote from Funbeat user on 14 September 2015, 08:35Ja, skål på dig också Hans! :D(t+)
Ja, skål på dig också Hans! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2015, 17:44Själv är jag fortfarande inne på samma linje, vilket är vad som gör den här tråden så avslappnad: för att klara 1000 km under 2015 så måste man springa lite drygt 2500 meter varje dag -- eller 19 km i veckan, vilket i båda fallen är tantmotion, inte löpni
Själv är jag fortfarande inne på samma linje, vilket är vad som gör den här tråden så avslappnad: för att klara 1000 km under 2015 så måste man springa lite drygt 2500 meter varje dag -- eller 19 km i veckan, vilket i båda fallen är tantmotion, inte löpni
Quote from Funbeat user on 14 September 2015, 20:13Löpning och löpning ! det behöver inte vara volym eller fart ! det är löpning när man flyttar sig framåt ! steg mot steg .. o.s.v. när man själv tycker det . Vi är alla olika kategorier . men det är bra att hålla på !!! 🙂
Löpning och löpning ! det behöver inte vara volym eller fart ! det är löpning när man flyttar sig framåt ! steg mot steg .. o.s.v. när man själv tycker det . Vi är alla olika kategorier . men det är bra att hålla på !!! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2015, 20:35Nej, vänta lite här nu, Anders B! 😉
Är inte tråden till för att vi ska få skåla lite då och nu? (H)
Det trodde i alla fall jag!
Skämt åsido! Från att ha skubbat 270 mil på ett år till att näppeligen klara 100 mil pga skador. Inte skoj, men ändå motiveran
Nej, vänta lite här nu, Anders B! 😉
Är inte tråden till för att vi ska få skåla lite då och nu? (H)
Det trodde i alla fall jag!
Skämt åsido! Från att ha skubbat 270 mil på ett år till att näppeligen klara 100 mil pga skador. Inte skoj, men ändå motiveran
Quote from Funbeat user on 15 September 2015, 08:41Precis som Jenny har jag också fått uppfattnignen att det egentligen bara handlar om fira-bira.
F.ö. kör jag bara tantmotion när jag känner mig riktigt pigg och på hugget, annars blir det mest gubbskubb.. 😉
Precis som Jenny har jag också fått uppfattnignen att det egentligen bara handlar om fira-bira.
F.ö. kör jag bara tantmotion när jag känner mig riktigt pigg och på hugget, annars blir det mest gubbskubb.. 😉
Quote from Christer Berg on 15 September 2015, 11:05Jag är väl fördomsfull men när någon säger tantmotion så ser jag ett gäng damer som skuttar runt på friskis och svettis.
Jag är väl fördomsfull men när någon säger tantmotion så ser jag ett gäng damer som skuttar runt på friskis och svettis.
Quote from Elias Engqvist on 16 September 2015, 11:59Här är en som ligger riktigt långt efter efter en mängd skador... 38 mil på 9.5 månader är också ett rekord!
Här är en som ligger riktigt långt efter efter en mängd skador... 38 mil på 9.5 månader är också ett rekord!
Quote from Funbeat user on 20 September 2015, 18:42Tack Jenny! Är ju inte 100% löpare så 100 mila målet är alldeles perfekt för mig.
Både bra och dålig för mig att läsa denna tråd. Många av er verkar ju vara seriösa löpare som stött på en del problem med skador. Bra att påminnas om sin egen dödlighet fas
Tack Jenny! Är ju inte 100% löpare så 100 mila målet är alldeles perfekt för mig.
Både bra och dålig för mig att läsa denna tråd. Många av er verkar ju vara seriösa löpare som stött på en del problem med skador. Bra att påminnas om sin egen dödlighet fas