Quote from Funbeat user on 10 October 2015, 18:53Tack Mats och Jenny!
Du fixar det Jenny. Inte många mil kvar och du behöver inte vara så snabb på foten heller. Lugnt och fint, snäll terräng och goa skor 😉 så är du snart i mål.
Kram från Ewa
Tack Mats och Jenny!
Du fixar det Jenny. Inte många mil kvar och du behöver inte vara så snabb på foten heller. Lugnt och fint, snäll terräng och goa skor 😉 så är du snart i mål.
Kram från Ewa
Quote from Funbeat user on 11 October 2015, 10:50Tack Ewa!
Kram,
Jenny
Tack Ewa!
Kram,
Jenny
Quote from Elias Engqvist on 15 October 2015, 05:29Många skador i år. Den värsta gjordes inte ens på löpning 🙁
Jag kommer kanske att komma upp i 50mil... Får vara nöjd med det och komma igen nästa år.
Många skador i år. Den värsta gjordes inte ens på löpning 🙁
Jag kommer kanske att komma upp i 50mil... Får vara nöjd med det och komma igen nästa år.
Quote from Funbeat user on 20 October 2015, 13:07Det börjar närma sig!
BILD:http://i.imgur.com/Ha51LTW.gif
Tyvärr håller en segdragen liten skada i baksida lår tillbaka mängden just nu, men 1.3 km är ju inte så mycket.
Det börjar närma sig!
BILD:http://i.imgur.com/Ha51LTW.gif
Tyvärr håller en segdragen liten skada i baksida lår tillbaka mängden just nu, men 1.3 km är ju inte så mycket.
Quote from Funbeat user on 23 October 2015, 13:45Får tyvärr kasta in handduken efter min hjärtinfarkt. Ligger bara på ett snitt av ca 20km/vecka så 1000 km får vänta till 2016.
Får tyvärr kasta in handduken efter min hjärtinfarkt. Ligger bara på ett snitt av ca 20km/vecka så 1000 km får vänta till 2016.
Quote from Funbeat user on 24 October 2015, 10:54Krister,
Du kastar väl inte in handduken? Du har väl snarare anpassat målet till rådande omständigheter? Det är bra, man måste lyssna på kropp och knopp!
Det har varit härligt att få följa dig här, du är otroligt inspirerande! Jag har jobbat med hjärtsju
Krister,
Du kastar väl inte in handduken? Du har väl snarare anpassat målet till rådande omständigheter? Det är bra, man måste lyssna på kropp och knopp!
Det har varit härligt att få följa dig här, du är otroligt inspirerande! Jag har jobbat med hjärtsju
Quote from Funbeat user on 24 October 2015, 14:11Hade innan infarkten planerat att bygga på med fler långpass under hösten men det är det jag har fått kasta in handduken för. Min basträning med 20 - 25 km/vecka fortsätter jag med.
Hade innan infarkten planerat att bygga på med fler långpass under hösten men det är det jag har fått kasta in handduken för. Min basträning med 20 - 25 km/vecka fortsätter jag med.
Quote from Funbeat user on 27 October 2015, 15:09Har nått i dag 1010 km. Men jag kommer aldrig till mitt huvud målet alltså 1500 km. i denna år. Men ska fortsätta och se hur mycket hinner ! 🙂 Det är bara köra ! 🙂 Skål till alla !!! 🙂
Har nått i dag 1010 km. Men jag kommer aldrig till mitt huvud målet alltså 1500 km. i denna år. Men ska fortsätta och se hur mycket hinner ! 🙂 Det är bara köra ! 🙂 Skål till alla !!! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 October 2015, 18:24Skål själv Juhani
Skål själv Juhani
Quote from Funbeat user on 27 October 2015, 20:22Grattis och skål, Juhani!
Bra jobbat!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Juhani!
Bra jobbat!
Kram,
Jenny