Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Tack Jenny, jag är efter dagens snurrande runt Stockholms Stadion uppe i 52.5 mil!

Edit: Förresten, Heja på Jenny också 🙂

Kan troligen slutsummera löpåret 2015. Det blir med största sannolikhet inte mer än totalt 891,25 km. Jag har en röntgenverifierad stressfraktur i vänster fotrygg, som uppstod 3 november. Når således inte målet för året, men jag får ta nya tag nästa år!

illbatting,
Tack för omtanken, jag kommer igen! Längtar redan!
Självklart kommer jag att vara med och skåla! Och heja på alla duktiga löpare som når olika mål! Tillsammans har vi roligare!
Kram,
Jenny

Trist Jenny att du inte kan springa mer i år. 🙁 Men se det som en utmaning att testa kroppen på annat sätt. Kan tänka du är som de allra flesta av oss löpare, förbaskat stel i kroppen. Jag tänker, hade jag varit tvungen att låta bli att anstränga foten

Ewa,
Tack för omtanken!
Yoga är kanonbra för kroppen, men också belastande för foten. Yoga tillhör de saker jag får avvakta med. Om jag var duktigare på det skulle jag säkert kunna göra yogaövningar som funkar, men så är det tyvärr inte i nuläget.
Spinni

Slutliga Sträcka i denna år blev 1144 km. Bara ! 300 km minre än förra året. men nästa år ska försöka komma upp till 1500 km. Jäklar !!! 🙂

Gott Nytt År till alla !!! Ny ska värma utebastun i kväll och ta några öl ! 🙂

Slutade på 740 km pga hjärtinfarkt. Men gör ett nytt försök under 2016.

Gott Nytt År till alla.

108 mil blev det för mig. Vilket jag är nöjd med. Inga avbrott för skador eller sjukdom. Så målet nästa år får nog bli att klå detta året. Gott Nytt År på er!

Kraschlandade på 3498 km.
Precis lagom tycker jag.
Marinerar magen med Sternbier.

Gott Nytt År och skål på er! 😀 (t+)

🙂 Slutade på att det fattas knappt 20 km. Känns OK, med tanke på att jag inte sprang alls årets första månader. Men vem vet hur långt jag kommer 2016 ? 😉
Gott Nytt År!