Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

60,73 hittills i år. 150km kortare än "önskvärt", men å andra sidan har jag lagt i princip all energi på skidåkning hittills, så cirkeldiagrammet ser ut som Pacman med 62% skidåkning.

Har dock fått till löpning två dagar i rad trots att det inte är perfe

@ Christian: Härligt! Bra jobbat! Skönt med en liten buffert.

I övrigt:
Själv känner jag en väldig pepp över att äntligen kunna springa ute på barmark. Lite sol på det här så kommer motivationen att öka ordentligt. Önskar er alla en trevlig helg. Två löp

Bra jobbat, Christian!
Jag borde kunna börja plocka in lite nu. Knät känns bra och jag loggade 6,5 km i torsdags och 7,5 idag. Blev en del av Ekotrail Österlen, väldigt vackert 🙂
Totalt ser det ut så här
BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/pers

Fortsätter att ligga efter... Funderar på hur mycket jag ska känna efter i knät och har väl kommit fram till att jag kör på ett tag till och ser hur det funkar. Ska bli bättre på massage och stretch igen oxå.

BILD:http://www.funbeat.se/_images_streamed/p

Känn inte efter för mycket men ignorera inte smärta heller. Då kan det bli en väldigt lång vilopaus.

Att ligga efter sitt snitt i löpningen i mitten av mars ser jag som det normala tillståndet. Januari-februari har sina begräsningar för löpare med mörker, halka och kyla, åtminstone för mig som bor på landsbygden.

Jag har dock kommit igång på allvar , 37

Den fina "mätarställningen" som bl a Fredrik har lagt in, kommer den från Funbeat? Hur/var får man fram den i så fall?

Om du lägger upp ett träningsmål kan du få en sådan. Du väljer "träningsmål" till vänster på första sidan, följer instruktionerna där samt lägger upp så att träningsmålen visas på förstasidan (nedanför cirkeldiagrammet eller vad du kan tänkas ha för någr

Jepp, så enkelt är det. Sedan högerklickar du bara på den fina mätaren och väljer "kopiera bildwebbadress" och lägger in i ditt inlägg. Se längst ned på sidan när du skriver ett nytt inlägg "Om du vill lägga in en bild..."
__
Fredrik

Aha! Ja, jag hade lagt in mål, men nu förstod jag att man kan visa det på första sidan också!
BILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=217544&Language=swe&DistanceUnit=km&cache=2015-03-18+14%3a24%3a45