Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Fick till årets längsta pass så här långt (22km) och ligger en bra bit före målet för stunden med lite över 24 mil (alltid bra med lite buffert).

-Jimmy

Skål till alla ! Pär kör på ! du har fart i benen ! 🙂 själv går det trögt i löpningen just nu . har också andra beskymmer . men ger sig inte ! Är mycket efter målet som var 1500 km. 🙂 Just nu är det ni alla här som peppar mig framåt ! 🙂

Har också satt detta som mål för 2015!
Det är första gången jag sätter ett riktigt löpmål att följa upp men jag har löpt en hel del till och från i 5-6år i kombination med fotbollen! Jag satte detta målet den 17januari och har idag kommit ikapp vad som ä

Välkommen i gänget, Leonard 🙂

Jag tänkte höra med er alla hur ni räknar. Inte för att det gör någon skillnad för mig personligen, utan bara rent intresse... Räknar ni in alla sträckor eller bara löpning? Med alla sträckor tänker jag t.ex. promenader. A

Räknar endast det som går att kategori som löpning, allt annat är fusk!

Sedan har jag separata mål för längdskidor, landsvägscykel och simning. Simning och skidor är de enda som är på banan för tillfället, men säsongen verkar ju skifta från skidor till l

Jag har ett mål på 1200 km för 2015. Men då räknar jag också in mina 122 km skidåkning som det har blivit i vinter. Ska alltså klara 1078 km löpning i år om jag ska nå målet.

Själv satte jag upp som mål att gå minst tre mil i veckan (ministräcka som räknas 5 km) i juni 2012 och i dec 2014 passerade jag 4.000 km strecket. Som en följd av detta har jag nu kunnat börja jogga och joggar nu 8 km åt gången med målsättningen att jogg

En tanke om det här med att gå.

Precis som med löpning kan man göra det på många olika sätt.

Man kan - om man som jag när jag var aningens febrig men ändå ville gå till mitt arbete - toffla sig upp för långa (mördar) backar med så lite ansträngning att

189 km sprungna mot 175 km planerade. Håller planen fastän jag har varit på en del resor under februari och inte kunnat träna.

Håll huvudet högt och träna på i den takt ni kan. Mycket år kvar än att åstadkomma storverk!

161 km. hittills ! Ännu efter mitt planerade 1 men kommer ! 🙂