Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Ok, så efter sju veckor har jag kommit upp i 108,94 km. Målet för sju veckor är 134,6 km, så jag har lite kvar att nå upp till. Men knät känns bra och nu är det dags att börja öka på distansen lite igen. Senaste tiden har legat kring 6-7 km, och tänkte ök

Har hunnit hittills bara 97 km. men kommer ! 🙂

Trevligt att se att jag inte är den enda som ligger efter lite med mina 94.1Km. 🙂

Bra jobbat Fredrik! Låter som om du trummar på 🙂

Nu är jag och nästan hela familjen frisk så jag var ute på ett pass nu ikväll. Blev 5 km för att inte chocka kroppen allt för mycket. kändes helt OK.

Halvvägs.
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/7f5b266a26aa454e8309a75a13498945.jpg
Det blir Spitfire ikväll.
Skål på er! 😀

Halkar alltmer efter min plan. Men ishalka som hindrar löpning och ingen snö för skidåkning gör att det går lite trögt just nu.

163 km sprungna, dvs något mer än de 142 enligt plan.
Dock blir det nu mässa till veckan. Åker på torsdag och kommer inte hem förrän på tisdag. Har inte bestämt mig än om jag ska ta med träningskläder eller ta det som träningsvila. Har ett knä som protest

Jag ligger - trots fyra dagars vila förra veckan - före målet (strax över 200km) vilket känns bra. Börjar få in en bra rytm på fyra pass i veckan och har då inga problem att hålla mig till målet. Det gäller som vanligt att hålla sig frisk och skadefri 🙂

Jag halkar efter lite till efter en helg utan löpning, det blir inte alltid som man har tänkt sig... I lördags blev det ingen löpning, helt enligt planerna, då vi hade besök av mina föräldrar. Det skulle då tas igår istället. Men icke! Istället blev det o

Nu tänker jag skryta lite, eller mycket... Det är nämligen så att jag har varit utan snus i tre veckor, 21 dagar! Har varit sjukt sugen vis flera tillfällen, men klarat trycket och struntat i suget.
Enligt vad jag har läst så ska 21 dagar vara någon form