Quote from Funbeat user on 30 January 2015, 10:15Härligt, Mikael!
Jag ligger lite i samma situation. Har fått lite problem med ett knä som inte har velat ge med sig. Hoppas att senaste dagarnas stretching och massage (använde en petflaska istället för foam roller 🙂 ) ska ge lite resultat så jag kansk
Härligt, Mikael!
Jag ligger lite i samma situation. Har fått lite problem med ett knä som inte har velat ge med sig. Hoppas att senaste dagarnas stretching och massage (använde en petflaska istället för foam roller 🙂 ) ska ge lite resultat så jag kansk
Quote from Christer Berg on 30 January 2015, 12:23För typ andra eller tredje gången i min löparkarriär har jag fått till en tiomilsmånad!
102 km mot planerade 82 🙂
Tråkigt att höra om sjukdom och knän med mera. Sjukdomar kan jag inte göra så mycket åt förutom rekommendera nyponpulver som innehåller my
För typ andra eller tredje gången i min löparkarriär har jag fått till en tiomilsmånad!
102 km mot planerade 82 🙂
Tråkigt att höra om sjukdom och knän med mera. Sjukdomar kan jag inte göra så mycket åt förutom rekommendera nyponpulver som innehåller my
Quote from Funbeat user on 31 January 2015, 12:54Hoppas att knät känns bättre snart Fredrik! Aldrig roligt att ha smärta så att man inte kan ge sig ut.
Grymt bra jobbar Christian, då ligger du ju väldigt bra i fas 🙂
Jag har faktiskt köpt nyponpulver och har testat det i yoghurt, men bara kört typ en
Hoppas att knät känns bättre snart Fredrik! Aldrig roligt att ha smärta så att man inte kan ge sig ut.
Grymt bra jobbar Christian, då ligger du ju väldigt bra i fas 🙂
Jag har faktiskt köpt nyponpulver och har testat det i yoghurt, men bara kört typ en
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 09:53Härligt, Christian! Det ser ju riktigt bra ut.
Tack, Micke! Jag var faktiskt ute en sväng igår, och det kändes riktigt bra i knät. Massage och stretching har gett resultat.
Så nu ligger jag fortfarande lite efter målet, men det ska snart börja minska.
Härligt, Christian! Det ser ju riktigt bra ut.
Tack, Micke! Jag var faktiskt ute en sväng igår, och det kändes riktigt bra i knät. Massage och stretching har gett resultat.
Så nu ligger jag fortfarande lite efter målet, men det ska snart börja minska.
Quote from Christer Berg on 2 February 2015, 11:18Tack, det gäller att ligga lite på förhand för rätt var det är så måste jag iväg på tjänsteresa en vecka eller så och då behövs de där extra kilometerna man skrapat ihop innan.
Tack, det gäller att ligga lite på förhand för rätt var det är så måste jag iväg på tjänsteresa en vecka eller så och då behövs de där extra kilometerna man skrapat ihop innan.
Quote from Funbeat user on 2 February 2015, 13:27Hej...
Jag hakar också på. Det blev 63.9Km under Januari./Jani
Hej...
Jag hakar också på. Det blev 63.9Km under Januari.
/Jani
Quote from Funbeat user on 7 February 2015, 14:47Trots en svårt pastismarinerad vecka i den savojardska lössnön har man hittills lyckats lubba ihop 35 mil.
35 är det femte tetraedertalet.
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Pyramid_of_35_spheres_animation.gif
Alltså ett givet läge fö
Trots en svårt pastismarinerad vecka i den savojardska lössnön har man hittills lyckats lubba ihop 35 mil.
35 är det femte tetraedertalet.
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Pyramid_of_35_spheres_animation.gif
Alltså ett givet läge fö
Quote from Christer Berg on 7 February 2015, 14:48130 km avverkade mot 104 planerade. Missade ett träningspass i veckan. Kroppen tyckte att jag hade akut behov och vila och jag sov genom väckarklockan(!) när jag skulle springa innan jobbet.
Veckan som kommer blir halvdan den med, ska åka på mässa och bl
130 km avverkade mot 104 planerade. Missade ett träningspass i veckan. Kroppen tyckte att jag hade akut behov och vila och jag sov genom väckarklockan(!) när jag skulle springa innan jobbet.
Veckan som kommer blir halvdan den med, ska åka på mässa och bl
Quote from Funbeat user on 7 February 2015, 16:24Jag ligger fortsatt efter med träningen, 93,6 km mot förhoppningen om 115,4. Knät är inte helt bra, ett litet bakslag i torsdags, men bättre idag igen. Får se hur det går nästa vecka...
Jag ligger fortsatt efter med träningen, 93,6 km mot förhoppningen om 115,4. Knät är inte helt bra, ett litet bakslag i torsdags, men bättre idag igen. Får se hur det går nästa vecka...
Quote from Funbeat user on 8 February 2015, 08:41Här kommer bakslag efter bakslag! Fortsatt halsont, hade jag haft en lätt förkylning hade jag nog gett mig ut på vägarna men vågar inte när halsen spökar.
Nya tag nästa vecka!
Här kommer bakslag efter bakslag! Fortsatt halsont, hade jag haft en lätt förkylning hade jag nog gett mig ut på vägarna men vågar inte när halsen spökar.
Nya tag nästa vecka!