Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 11:00Härligt, Christian! Själv ligger kvar på söndagens nivå, 58 km. Så just nu är jag lite efter. Men det kommer jag att ta igen så fort knät blir bra. Lite för mycket känningar i söndags så jag har tagit fem dagars vila och käkar inflammationsdämpande. Förho
Härligt, Christian! Själv ligger kvar på söndagens nivå, 58 km. Så just nu är jag lite efter. Men det kommer jag att ta igen så fort knät blir bra. Lite för mycket känningar i söndags så jag har tagit fem dagars vila och käkar inflammationsdämpande. Förho
Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 13:06Jag tar mig friheten att kapa mig in här 🙂
Tänkte satsa på 1200km (eller mer) i år, räknar dock med att ligga ca 197,5 km back när vi går in i mars. Snösäsongen är inte löpning för mig helt enkelt...
Eftersom jag planerar att snösäsongen startar återig
Jag tar mig friheten att kapa mig in här 🙂
Tänkte satsa på 1200km (eller mer) i år, räknar dock med att ligga ca 197,5 km back när vi går in i mars. Snösäsongen är inte löpning för mig helt enkelt...
Eftersom jag planerar att snösäsongen startar återig
Quote from Christer Berg on 23 January 2015, 13:30Välkommen Per 🙂
Aldrig fel att skryta lite för att få morot från träningskompisarna och sporra övriga 😀
Välkommen Per 🙂
Aldrig fel att skryta lite för att få morot från träningskompisarna och sporra övriga 😀
Quote from Funbeat user on 23 January 2015, 13:33Året har börjat trögt bara 38 km. det har varit så kallt och annat som gjort att inte hunnit. Nu nästa vecka ska till Thailand , och tanken är börja där vid stränderna och kanske i hotellets löpband också . 🙂
Året har börjat trögt bara 38 km. det har varit så kallt och annat som gjort att inte hunnit. Nu nästa vecka ska till Thailand , och tanken är börja där vid stränderna och kanske i hotellets löpband också . 🙂
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 13:44Sprang 1600 km under 2014 och det vill jag givetvis slå, gärna med jämna 100 km (1700) men drömgränsen är ju 2000 km! (hv) Jobbar på här, än så länge ligger jag bra till 🙂
Lycka till alla med era målsättningar! (L)
Sprang 1600 km under 2014 och det vill jag givetvis slå, gärna med jämna 100 km (1700) men drömgränsen är ju 2000 km! (hv) Jobbar på här, än så länge ligger jag bra till 🙂
Lycka till alla med era målsättningar! (L)
Quote from Funbeat user on 25 January 2015, 15:40Ligger fortfarande efter med ca 10 km. Men knappar sakta in det jag tappade pga influensan
Ligger fortfarande efter med ca 10 km. Men knappar sakta in det jag tappade pga influensan
Quote from Funbeat user on 26 January 2015, 08:32Jag kan rekommendera löpband nu under vintern för de som har möjlighet. Jag är lite för bekväm för att stå ut med kylan. Blandar distanspass (~9-10 km) med intervaller (4x4, 90 s vila) och lågintensivt (10+ km). Tre pass per vecka, just nu samtliga på löp
Jag kan rekommendera löpband nu under vintern för de som har möjlighet. Jag är lite för bekväm för att stå ut med kylan. Blandar distanspass (~9-10 km) med intervaller (4x4, 90 s vila) och lågintensivt (10+ km). Tre pass per vecka, just nu samtliga på löp
Quote from Funbeat user on 26 January 2015, 14:46Kör också löpband ca 2 ggr/vecka. Mest intervaller och randomprogrammet så det blr lite backar. Sällan längre än 6 km för det är ju inte precis kul
Kör också löpband ca 2 ggr/vecka. Mest intervaller och randomprogrammet så det blr lite backar. Sällan längre än 6 km för det är ju inte precis kul
Quote from Christer Berg on 26 January 2015, 17:43Är inte direkt förtjust i hamsterband men samtidigt är jag tacksam att jag har möjligheten nu med gymmedlemskapet jag tecknade för hellre hamsterband än brutna ben om det är snorhalt.
Är inte direkt förtjust i hamsterband men samtidigt är jag tacksam att jag har möjligheten nu med gymmedlemskapet jag tecknade för hellre hamsterband än brutna ben om det är snorhalt.
Quote from Funbeat user on 29 January 2015, 18:48Ligger mycket efter! Bara hunnit med 34km än så länge pga sjukdom. Nu känner jag mig bättre så ska väl bättra på siffran lite under helgen 🙂
Ligger mycket efter! Bara hunnit med 34km än så länge pga sjukdom. Nu känner jag mig bättre så ska väl bättra på siffran lite under helgen 🙂