Quote from Funbeat user on 16 January 2015, 17:39Jag ränkar också med att passera 1000 km i år.
Fast jag hoppas att det som vanligt händer före Sweden Rock.I dag passerade jag första besten, 6+6+6 m/ (18 mil), lyssnandes på nya plattan med Raised Fist.
Alltså passar det extra bra att fira med en flock
Jag ränkar också med att passera 1000 km i år.
Fast jag hoppas att det som vanligt händer före Sweden Rock.
I dag passerade jag första besten, 6+6+6 m/ (18 mil), lyssnandes på nya plattan med Raised Fist.
Alltså passar det extra bra att fira med en flock
Quote from Christer Berg on 18 January 2015, 16:39Passerade 60 km mot beräknade 49. Gott att ha lite marginal. Rätt var det är så blir det ju alltid något mer eller mindre planerat övningsuppehåll.
Passerade 60 km mot beräknade 49. Gott att ha lite marginal. Rätt var det är så blir det ju alltid något mer eller mindre planerat övningsuppehåll.
Quote from Funbeat user on 18 January 2015, 17:39Ligger tyvärr efter i planen pga influensa.
Ligger tyvärr efter i planen pga influensa.
Quote from Funbeat user on 18 January 2015, 23:12Kul att så många är sugna och hakar på! Lycka till och skynda långsamt (eller fort, valfritt)! 🙂
Kul att så många är sugna och hakar på! Lycka till och skynda långsamt (eller fort, valfritt)! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 11:02Låter som ett intressant mål. Jag ska absolut testa detta med med lite reservation.
Jag skolar nämligen in första barnet på förskolan nu och efter 4 dagar där har vi varit sjuka 5, fortsätter det så så kommer det nog bli svårt 🙂
Låter som ett intressant mål. Jag ska absolut testa detta med med lite reservation.
Jag skolar nämligen in första barnet på förskolan nu och efter 4 dagar där har vi varit sjuka 5, fortsätter det så så kommer det nog bli svårt 🙂
Quote from Christer Berg on 20 January 2015, 11:50Välkommen till den underbara tillvaron med vinter och höst förkylning i samband med att barnen påbörjar de nya terminerna och stans alla bakterier flyttar hem till er under en period 🙂
Välkommen till den underbara tillvaron med vinter och höst förkylning i samband med att barnen påbörjar de nya terminerna och stans alla bakterier flyttar hem till er under en period 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2015, 16:16Tack för det Christian. 🙂
Hoppas ändå på några pass mellan förkylningarna. Får ta lite längre rundor när man kommer ut så kanske det löser sig.
Tack för det Christian. 🙂
Hoppas ändå på några pass mellan förkylningarna. Får ta lite längre rundor när man kommer ut så kanske det löser sig.
Quote from Christer Berg on 20 January 2015, 16:20Själv började jag träna och tar nyponpulver som är överladdat med C-vitamin, har inte varit genomförkyld på över 2 år mot de annars klassiska två per år.
Själv började jag träna och tar nyponpulver som är överladdat med C-vitamin, har inte varit genomförkyld på över 2 år mot de annars klassiska två per år.
Quote from Funbeat user on 21 January 2015, 18:33Det ska jag absolut kolla upp! Tusen tack för tipset,
/ Micke
Det ska jag absolut kolla upp! Tusen tack för tipset,
/ Micke
Quote from Christer Berg on 22 January 2015, 19:2172 km avklarade mot planerade 60.
Blev ett lugnt återhämtningspass idag vilket var tur. Det var grisigt halt ute!
72 km avklarade mot planerade 60.
Blev ett lugnt återhämtningspass idag vilket var tur. Det var grisigt halt ute!