Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km 2015
You need to log in to create posts and topics.

Jag ränkar också med att passera 1000 km i år.
Fast jag hoppas att det som vanligt händer före Sweden Rock.

I dag passerade jag första besten, 6+6+6 m/ (18 mil), lyssnandes på nya plattan med Raised Fist.
Alltså passar det extra bra att fira med en flock

Passerade 60 km mot beräknade 49. Gott att ha lite marginal. Rätt var det är så blir det ju alltid något mer eller mindre planerat övningsuppehåll.

Ligger tyvärr efter i planen pga influensa.

Kul att så många är sugna och hakar på! Lycka till och skynda långsamt (eller fort, valfritt)! 🙂

Låter som ett intressant mål. Jag ska absolut testa detta med med lite reservation.

Jag skolar nämligen in första barnet på förskolan nu och efter 4 dagar där har vi varit sjuka 5, fortsätter det så så kommer det nog bli svårt 🙂

Välkommen till den underbara tillvaron med vinter och höst förkylning i samband med att barnen påbörjar de nya terminerna och stans alla bakterier flyttar hem till er under en period 🙂

Tack för det Christian. 🙂

Hoppas ändå på några pass mellan förkylningarna. Får ta lite längre rundor när man kommer ut så kanske det löser sig.

Själv började jag träna och tar nyponpulver som är överladdat med C-vitamin, har inte varit genomförkyld på över 2 år mot de annars klassiska två per år.

Det ska jag absolut kolla upp! Tusen tack för tipset,

/ Micke

72 km avklarade mot planerade 60.

Blev ett lugnt återhämtningspass idag vilket var tur. Det var grisigt halt ute!