Quote from Christer Berg on 8 February 2015, 09:35Ta hand om era krämpor. Det är gott om 2015 kvar för att ni ska hitta på dumheter än.
Ta hand om era krämpor. Det är gott om 2015 kvar för att ni ska hitta på dumheter än.
Quote from Funbeat user on 8 February 2015, 17:55Nästan ifatt. Saknar bara 7 km
Nästan ifatt. Saknar bara 7 km
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 06:05Tack, Christian. Nä, inga dumheter, så viktigt är det här målet trots allt inte. Det som stör mig lite mer är loppet i april. Jag skulle gärna komma upp lite i distans innan dess. Men om det fortsätter såhär vette tusan hur det går med det...
Härligt, Kr
Tack, Christian. Nä, inga dumheter, så viktigt är det här målet trots allt inte. Det som stör mig lite mer är loppet i april. Jag skulle gärna komma upp lite i distans innan dess. Men om det fortsätter såhär vette tusan hur det går med det...
Härligt, Kr
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 09:20Jag antar också utmaningen! Hoppas på dubbla distansen men får ha 1000km som ett viktigt delmål, skador och sjukdomar kan ju sätta stopp för det högre målet. Ett annat mål med träningen är att komma under 3.30 på Stockholm Marathon! Efter Vecka 6 så ligge
Jag antar också utmaningen! Hoppas på dubbla distansen men får ha 1000km som ett viktigt delmål, skador och sjukdomar kan ju sätta stopp för det högre målet. Ett annat mål med träningen är att komma under 3.30 på Stockholm Marathon! Efter Vecka 6 så ligge
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 09:45114 km mot önskvärda 109 km. Jag ligger i fas trots en mindre förkylning förra veckan som jag lyckades besegra relativt snabbt.
114 km mot önskvärda 109 km. Jag ligger i fas trots en mindre förkylning förra veckan som jag lyckades besegra relativt snabbt.
Quote from Christer Berg on 9 February 2015, 11:16Fredrik, om du springer 15 km nu och halvmaran är i april så är det inga problem om du nu inte sitter ett för högt mål för dig själv. Och om du har ett högt mål går det alltid att sänka.
Pär: härliga tider!
Fredrik, om du springer 15 km nu och halvmaran är i april så är det inga problem om du nu inte sitter ett för högt mål för dig själv. Och om du har ett högt mål går det alltid att sänka.
Pär: härliga tider!
Quote from Funbeat user on 9 February 2015, 19:17Jimmy, låter som några bra mål! Lycka till med 3.30 🙂
Pär: Härligt! Skönt att känna att det finns lite att ta av när de där förkylningarna kommer. För de kommer ju (uppenbarligen). Alla är ju inte som Gärderud som bara bestämde sig för att inte vara sju
Jimmy, låter som några bra mål! Lycka till med 3.30 🙂
Pär: Härligt! Skönt att känna att det finns lite att ta av när de där förkylningarna kommer. För de kommer ju (uppenbarligen). Alla är ju inte som Gärderud som bara bestämde sig för att inte vara sju
Quote from Christer Berg on 9 February 2015, 20:53Jag har gått från att springa 0 meter till 10,5 km på ett halvår. Att öka från 15 km till halvmara är helt överkomligt på 2 månader.
Särskilt eftersom man får extra krut i benen på tävlingsdagen.
Jag har gått från att springa 0 meter till 10,5 km på ett halvår. Att öka från 15 km till halvmara är helt överkomligt på 2 månader.
Särskilt eftersom man får extra krut i benen på tävlingsdagen.
Quote from Funbeat user on 10 February 2015, 07:33Det här är också mitt årsmål, 1000km. Dock tror jag att det kommer bli mer men jag vet inte hur sommaren kommer bli löpmässigt. Efter en höst med fotskada har jag äntligen kommit igång lite - även om det är tungt, jobbigt och långsamt. Tränar primärt just
Det här är också mitt årsmål, 1000km. Dock tror jag att det kommer bli mer men jag vet inte hur sommaren kommer bli löpmässigt. Efter en höst med fotskada har jag äntligen kommit igång lite - även om det är tungt, jobbigt och långsamt. Tränar primärt just
Quote from Funbeat user on 16 February 2015, 08:01Ok, så efter sju veckor har jag kommit upp i 108,94 km. Målet för sju veckor är 134,6 km, så jag har lite kvar att nå upp till. Men knät känns bra och nu är det dags att börja öka på distansen lite igen. Senaste tiden har legat kring 6-7 km, och tänkte ök
Ok, så efter sju veckor har jag kommit upp i 108,94 km. Målet för sju veckor är 134,6 km, så jag har lite kvar att nå upp till. Men knät känns bra och nu är det dags att börja öka på distansen lite igen. Senaste tiden har legat kring 6-7 km, och tänkte ök