Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Illbatting som vanligt helt grym. Jenny verkar vara tillbaka. Grattis till båda och alla andra också. Själv har jag leder jag över Jenny med mina 702km avverkade men den ledningen lär vara kortlivad nu när hon är igång. Hoppas du får fortsätta vara frisk

Jenny du kommer nog att passera 100 mil redan vid halvårsskiftet. Jag kör de flesta vanliga distanspassen i rätt lugn fart. 2 eller 3 tuffa pass/vecka och resten lugnt.

Bra jobbat alla, själv ligger jag på 655km och där kommer jag nog att ligga minst en vecka till eftersom jag har har lyckats spräcka ett revben eller två... Men eftersom man inte behöver vara på 655 förrän 27 augusti känns det rätt lugnt mtp årsmålet.

K

Tack Mats N och illbatting!
Jag avrundade april med ett spinningpass 75 minuter nu på eftermiddagen. Superskönt!
Kram,
Jenny

Jag passerade också ett jämnt 10-tal mil idag. Jämfört med er andra skribenter ganska modesta 40 mil. Tio mil i månaden är - och inte 10 mil i veckan...
Nöjd? Nej! Men min klena gamla kropp klarar inte mer än så här.

??????? ?????????!

Ta det nu lagom lugnt och glöm inte fira-biran.. 😀

?? ???????? !

Prosit på dig själv Chrille.. 😉

Härligt, Eva! 40 mil är före målet mot 1000 km, så det ser väl bra ut. Jag passerade samma stolpe på dagens runda, så nu är det bara att rulla på 🙂
Gött att se att ni andra oxå pumpar på och milknarkar lite (t+)
__
Fredrik

Vad är bästa sättet att fira födelsedag? Jo, att springa långpass i naturen!
Team Nordic Trail hade långpassdag, man kunde springa 4 av Roslagsledens etapper. Jag hängde med på första och andra etappen, visserligen mina vanliga etapper, men nu var det dag