Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Heja Monika,
det grejar du!!!

Själv sprang jag 12,93 km idag, vilket passade bra denna sorgliga dag. Jag kunde rensa tankarna från händelserna i Stockholm c. Jag tycks inte känna någon drabbat, tack och lov. Roslagsleden bjöd på fin natur och härligt vä

Hej, det klarar du Monika, ta det bara lugnt i början! 🙂

Själv var jag och sprang korta versionen (c:a 10.5km, 325 höjdmeter) av Åda Wild Boar Race i helgen. Det blev en väldig blandning av känslor, sorg inför det tragiska som hände uppe i Stockholm bl

Har ett litet högre mål för året, men vi får väl se,, men ännu 131,51 km.

330 km hittills, några veckor med förkylning då det inte blivit ngn träning men några veckor med långpass har räddat statistiken så jag är i fas och är supernöjd!
Nu hoppas vi den riktiga Vår-värmen kommer snart också! 🙂

Ca 50 km per vecka, i april, borde väl ge 200 km - men vissa veckor har av mina svagheter legat lågt, tom. på 30 km, så cirka 150 km. Ni gör det bra, löpare och aspirerande löpare. Distans lägger fundamentet, till 80%, men minns, det är fartpassen som gör

Jenny - mäktig mängd distans. (L)

Anders B,
Är det min mängddistans du syftar till?
I sådana fall, tack!

Jag försöker hålla mig på mattan och inte springa för mycket igen. Det var ju det där med att bli skadad.

Har äntligen köpt ett pulsband och noterar krasst att pass som jag tycker är

Mitt långpass på två timmar gick jättebra! Mitt största problem var att hitta en runda som var lagom lång och framför allt inte för kort eftersom jag inte gillar att springa fram och tillbaka. Men hittade ingen så fick göra en deal med sambon att han fick

Härligt Monika! Själv gick jag o dråsade i ett staket i helgen och knäckte (troligtvis) ett revben. Får se efter några dar till hur illa det är. Men det kan ju bli några veckors löpvila 🙁
Det värsta är att jag missar TUB, som jag var anmäld till, i hel

Härligt Monika!

Men Christer! (#)
Staket kan vara farliga, undvik dem framöver! (H)

Själv fick jag till ett härligt tisdagsfysmys idag. Kraftig vind, hagel, snö, regn, sol, kärr, geggamoja, fågelkvitter, geggamoja som fastnar i sulorna på skorna - kärle