Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Tack, tack Eva E och Christer S!!!

Nya framsteg!!!

Idag fick jag till första långpasset sedan DNF på Sweden Sky Race 24 den 8 augusti 2015. Då blev det 37 km i Björklidens berg innan maken kastade in handduken. Eftersom det var teamtävling så var det in

Härligt Jenny. Härlig känsla då benen känns pigga! Det gjorde mina också på gårdagens 10*4minuters-intervaller. Kanske beroende på en veckas springande på hög höjd (hela veckan > 1800möh - ibland mycket mer. I Atlasbergen, Marocko. Ni som har facebook bor

Bra jobbat alla. Ligger fn också på plus. 55 km före plan.

3 månader av året gånget och ikapp sjukdomen i januari. Totalt 500.28km sprungna av årets mål på 2000km.

Kan summera årets tre första löpmånader: 524,31 km

Det känns bra. Veckan har hittills bjudit på löpning på Roslagsledens första och andra etapp. Eller del av andra etappen. Jag viker av efter ca 9 km och springer rätt ut i våtmarker för att komma till Hö

Christer S,
Har hört att höghöjdsträning ska vara effektivt! 😉
Keep smiling, keep rocking! (H)
Kram,
Jenny

Jo Jenny, jag börjar känna mig lit bättre på längre sträckor nu. Sitter här med muspekaren väldigt nära att acceptera förutsättningarna på Hornindal 38km. Vad säger du? Ska du med?

Christer S,

Hornindal runt lockar, men jag tänker mig tidigast nästa år!!!
Jag ska greja Sweden Sky Race 24-banan i juli, på långhelgen med Team Nordic Trail.

Tänkte ev hänga med Team Nordic Trail på långpass 6 maj. Roslagsledens första och andra etapp

Ska iofs springa vårmilen 7 maj, men får man bara sova lite emellan så... 🙂

Hur långt blir det då?

ojoj hela tre månader som gått! Men jag är med än så länge. Har sprungit 322km tills idag. Igår sprang jag ett testlopp på 5km för att se om jag har förbättrat mig något de här senaste 15 veckorna. Sprang typ 20sek snabbare än första gången jag testade tr