Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Fan vad bra gjort!!!
Hade ett liknande idag men gjorde bara intervall-stegar... Kände mig så stark på utvägen men när jag vände och sprang rakt in i en vägg så förstod jag varför det kändes så lätt innan 🙂 fast jag värmer mig framför brasan...

Hej på er! Blev verkligen sugen på att hänga på!
2 mil/vecka verkar ändå överkomligt för en nybörjare också. Eller?. Har läst många diskussioner här på funbeat m.fl och snappat upp goda råd som hjälpt mig att komma igång. Jag började året med långsemeste

Välkommen Carina. Här finns plats för alla både nybörjare och erfarna. Vi är här för peppa varandra när så behövs och annars är det bara skönt hänga med likasinnade. (t+)

tsaa,
Härligt!
Lite liknande förutsättningar idag, men NO-vinden var inte så kraftig som utlovat och snöandet var inte heller så kraftigt som utlovat. Det var ändå både härligt och tufft att springa 16 km i motvind på hemvägen idag, med halvdåligt fäste u

Jenny, jag körde ju också vasaloppsspinning till första kvinna som du vet - och nu tar jag det lite lugnt den här veckan för jag ska tävla på lördag. Så nu har du chansen 🙂
Jag ligger fn på 375km.

Hej Carina o välkommen - här finns verkligen alla sorte

????? ?????????? Carina!

Vårsolen värmde gött i dag och jag har precis öppnat den femtonde ölen på flaket.

Skål på er och trevlig helg! (H)

Tack för välkomnandet till gruppen????
Efter mina 5 första veckor har jag fått ihop 114,5 km och det känns alldeles underbart!
Hittills har jag bara sprungit barfota på sandstrand i 30 gradig värme så det har inte varit svårt att komma sig för. Nästa veck

Ett framsteg igen!

Första veckan med en total löpmängd på 5 mil eller mer sedan min stressfraktur i november 2015. Jag är på g! Dock känner jag mig lite sliten nu, så det får nog bli lite mindre löpning i nästa vecka.
Veckans löpning har gått i väl högt

Jösses Jenny! Halva sträckan på en fjärdedel av tiden! Snyggt!

Själv kommer jag att passera 30 mil nästa vecka jag beger mig ut (297 km iom dagens runda). Den här veckan har jag börjat springa på motionsspår i skogen, fortfarande en del isfläckar men än

Bravo Jenny! Och bra Eva också! För min del har det blivit lite ryckigt, Förrförra veckan blev det nästan ingenting - vilade inför veckan som slutade igår då det blev ca 100km. Detta betyder att jag också är nära 50 (48,5) vilket känns tryggt.