Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

För mig går det riktigt bra efter en dålig början på året...
v1: 0km
v2: 11km
v3: 42km
v4: 53km
v5: 45km
v6: 68km

Det blir 220km tom idag.

117km ska det ju vara enl 1000km-schemat
och
189km enl 1000mi-schemat...

Heja allihopa!

Hej.
Känns bra det här nu när jag loggade min senaste runda så blev det 129km och det är önskat idag 128km, och enligt mitt löparprogram som jag springer efter kommer mängden bara öka de flesta veckorna framöver. Känns som jag är med i matchen än så länge

v7: 120km - så summa 340km (och förkylning) - kan jag ha sprungit för mycket 🙂
Det blir nog vila den här veckan...

Året har börjat lite segt ! Hittills bara 125 km. Men positiva var i Rovaniemi s. Inomhus 3000 meter . tävling . Ställde upp och prova hur nere hade kondisen blivit efter Jul och Thailands resa. Ställde k
mål under 12 minut. anmälde det andra sämre heat.

Hej!
Idag är det sista dagen i februari och jag transportlöpte 16,02 km hem från jobbet. Flexade ut och kunde springa hela turen i dagsljus, vardagslyx!

Totalt i år har jag kommit upp i 335,44 km löpning! Underbart!

Hoppas att det känns bra för er andra

Jag kan intyga att Jenny sprang i dag. Jag såg nån komma springande i kortbent vid Vallatorp och tänkte att det var du innan jag såg att det var du. Trevligt att du vinkade till mig (fast du såg nog inte att det var jag som stannade för att släppa fram d

Jenny, nu blir det tävling. Jag har haft en hel vecka utan löpning nu pga förkylning. Tränade lite, mest annat igår. På torsdag drar jag igång igen...ligger fn på 346km 🙂

Gud vad långt ni redan har kommit. Jag var nöjd med mina 180km som jag checkade in på idag, men de märker jag ju att jag har en lång bit kvar... Är nöjd över att vara 13km över det önskade läget ännu iaf.

Bra jobbat!
Monika

Fint jobbat. Själv så ligger jag fortfarande efter årsmålet. Avverkat den 28:e 292km och enligt (2000 målet) skulle 323km vara avverkade och ännu sämre ser det ut enligt föra året. Har i alla fall fått springa vad jag ville under februari och lyckas knapa

Håller med Mona - gud va långt ni andra har sprungit. Jag som var själaglad över mina 213 km till dags dato... ca 4 mil över plan.
Men jag lufsar väl vidare... vet av egen smärtsam erfarenhet att om jag springer oftare än varannan dag, eller längre sträck