Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Förresten Jenny så sprang jag i kortbyxor i Tisdags 🙂

Om man tänker sig att 1000 km motsvarar ett flak öl så har jag i dag svept i mig första sex-packet.
Eftersom det är Mozarts födelsedag i dag så hade det varit lämpligt att fira med Stiegl.
Tyvärr är kylskåpet inte helt med på noterna (duh..), så det får b

Christer: (t+)
illbatting: Vafalls, ett kylskåp som inte är med på noterna? Det måste du ju åtgärda! 🙂
Kram,
Jenny

89,8 km under fötterna. Min bästa januari på flera år.
Nu gäller det bara att fortsätta likadant, vara klok och inte förta sig, så blir det nog bra det här.

Härligt Eva! (t+)
Kram,
Jenny

Vackert kämpat alla.
Ligger för närvarande på 83,3 km på nya året. Känns stabilt och oväntat nog enligt plan.

Bara att fortsätta och kämpa på resten av året så löser vi det här också 🙂

Tack, Christer! Det är riktigt gött att vara tillbaka 🙂 Den här veckan gjorde jag min längsta vecka sedan första veckan i oktober... Och då blev det ändå bara 35 km. Det säger en del om min dipp. Nåja, nu är vi igång och jag känner sug igen, vill ut i st

Hej på er alla 1000 km-are!
Nu är också jag igång, trots en djävulsk halka på varenda liten väg/stig jag sätter mina löparfötter. Har haft strul med min löparklocka så exakta siffror har jag inte, men minst 25 km har det blivit i år. På sliriga vägar. :@

Första månaden
Föra året 167,4km
Årets plan 169,9km
Gjort i år 124,4km
Med tanke på 9 dagar/4 pass missade är det inte allt för dåligt. 11 månader på mig att hämta igen.

Jag summerar januari till 186 km. Det är jag nöjd med, särskilt som jag hade en lite trög start på året.