Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Heja, heja!
För egen del ser det ljust ut!
Under årets första månad har jag sprungit 183,66 km. Om jag jämför det med året innan så ser det riktigt bra ut, då sprang jag nämligen totalt 4,35 km under hela januari! Det är en väsentlig skillnad!
Jag har kom

Summerar också Januari då:
Jag började med att bli förkyld 1 januari och sprang inget förrän den 13:e.
Kom ikapp schemat för 1000km/år 24 jan och
idag ska det vara 84.7 enl schemat och jag är på 126 så det känns bra.
Förra året låg jag på 78 km och låg

Vad roligt att se att det är så många som fått en bra träningsstart på året. För egen del brukar inte januari vara min bästa mängdmånad, så ni som har det lite trögare ska inte ge upp. Jag kommer att inleda februari med (frivillig) träningsvila eftersom j

Förkylt här också, två veckor, men kändes inte helt OK efter det heller så det blev bara korta pass, totalt 10 pass på 52 km, så jag ligger rejält efter i starten, som vanligt...

10 mil hittils och jättenöjd! Har alltid undvikit mängdmål för att det skapar för mkt stress, men denna utmaningen har gjort att jag verkligen kommer ut på träningsrundor och km bara rasar in ????

Kul att du hänger med, Erik! Lycka till med ditt mål 🙂

Låter bra, tsaa! Fortsätt på en lagom härlig nivå så kommer du fixa det här hur fint som helst. Men glöm inte, det är löpningen som är det viktiga, inte distansen...

Mitt mål för året är Sveriges l

Egentligen springer jag inte alls för att klara det här målet utan av en massa andra anledningar, men jag har ett excelark där jag för in alla km (för att funbeat är så dålig på det!) och sneglar både på 1000km-målet och 1000mi-målet.
Eftersom jag hade

Tittar in för en kort rapport.
Idag bör jag sprungit drygt 11 mil och det stämmer överens med vad jag samlat på mej. Så i år ska jag komma upp i 100 mil. I år slipper jag, förhoppningsvis, operera min axel. Som jag gjorde förra året och hade ett träningsu

Första 30 milen avklarade efter en blåsig men vacker morgonrunda med gubbarna 🙂

Underbara söndag!

Älskar soliga februaridagar! (L)
Dagen inleddes med 11,09 km löpning i soluppgång. Lätta ben, ren och skär njutning! Jag tog det lugnt eftersom det var -12°C när jag startade. Temperaturen hade sjunkit till -9°C när jag kom hem. I och m