Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Ni ska vara nöjda! Ni är säkert bara förståndigare än jag iaf. Min februariutmaning gav mig iofs en massa km men sen gav den mig också en andra förkylningsvecka för i år (= 0km). Det var iofs roligt men kanske inte så smart...

Alla km gör iaf att trots e

Gött att se att ni verkar var på G.
Månkan, nöjd är bra! 😀 (t+)

Om man fortfarande tänker sig att 1000 km motsvarar ett flak öl så har jag i nu svept i mig även det andra sex-packet.
I går var det fössta tossdan i mass och HååVee spöade sillastryparna.

Tack Johanna, det var du!!!
Så klart såg jag inte att det var du, jag har så himla svårt att se folk i bilar! Jo, det är klart att det är barbent när det är barbentväder! 😉
Jag har dessutom hört att mina vita ben syns bra i mörkret... (H)

Christer, jag

Nja, Jenny..
Det viktigaste är väl ändå fira-biran? (eller vad man vill fira med)

Skål på er! 😀

Jenny, jag var rätt säker på att du inte såg mig och ville inte tuta eftersom sånt bara är irriterande när man inte ser vem det är 🙂

Jag hade träningsmässigt en rätt usel februari med småförkylningar som störde och gjorde att jag fick väldigt mycket v

Fira biran är fin den. Idag blev det efter träning ihop med Mikeller Running Club i Köpenhamn. Till alla som vill bjuds det en dansk vätskepåfyllning efter träningen.

Ytterligare 13km till löparkontot (V), känns bra det här! så nu checkar jag in på 190km. Vilket är mycket bra när man tittar i backspegel och ser att 2015 som var mitt sämsta löpar år någonsin checkade jag in på hela året 188 löpta km. Förra året som vari

Yeees, nu är jag ifatt så när som på
500m,

Nu kööör vi!!!!

12km i snöstorm och kylam sådana pass som känns underbara när man kommit hem och duschat å fått en kopp kaffe 🙂

.