Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2018
You need to log in to create posts and topics.

Tränat 213 km. Borde ha tränat 392 km. Men jag är på gång och ökar så smått.

Imponerande att vara färdig med 1000-ingen redan.Mina stats för dagen är tränat hittills: 759,77 km önskvärt hittills 394,5km så även 2000 km finns klart inom räckhåll i år.

Annica J - har du halvårsskifte en månad tidigare än vi andra? 😉

lol nej, jag tänkte bara bakvänt i största allmänhet 🙂

Jag skyller på sömnbrist, det gör alla med småbarn 😉

Med småbarn får man ta det man kan, och det är ännu svårare när de blir lite större och mer rörliga, och sover mindre och kräver mer passning.
Men det fixar sig.

Jag ligger sååå efter men mitt mål är att komma upp i antal kilometer per månad som motsvara

Ja, man får sova när man får chansen, Garmin Insights klagar stenhårt på mina "sovvanor" och undrar ideligen om jag inte borde sova mer regelbundet och längre, varpå jag brukar muttra "jag vet!" och be Insights att fara och flyga. 🙂

Borde finnas en mode, "småbarnsförälder" att slå till, så att den slutar tjata 😉

Ja, det vore en högst önskvärd feature! Så kan den sluta tjata om oregelbunden sömn, att träningen blir som den blir, att stegmålen ibland uppfylls med råge och ibland verkar jag marginellt mer mobil än en gråsten. Den där funktionen är säkert jättebra fö

@Annica: I iPhone-appen gör du det här:

Mer > Inställningar > Aviseringar > Insights (off)

Du kan också stänga av Insights om sömn specifikt:
Mer > Insights > Meny (uppe till höger) > Ändra > (-) Sömn

🙂 Då har jag ju Android förstås, bara för att det varit en sån dag 🙂

(En sån där dag då man sitter i telefonkö till banken i tjugo minuter bara för att bli bortkopplad när de ska svara istället för att bli kopplat till kundtjänst. En sån där dag då v