Quote from Funbeat user on 25 May 2018, 21:38Borde väl rimligen se ungefär lika ut på Android. Se beskrivningen som en skiss så får du hitta detaljerna själv. 😉
Jodå, Tycho Brahe-dagar har man haft sin beskärda del av. Bara att bita ihop och tänka att det blir bättre imorgon.
Borde väl rimligen se ungefär lika ut på Android. Se beskrivningen som en skiss så får du hitta detaljerna själv. 😉
Jodå, Tycho Brahe-dagar har man haft sin beskärda del av. Bara att bita ihop och tänka att det blir bättre imorgon.
Quote from Funbeat user on 26 May 2018, 10:20Jag hittade, till sist! Det var ju inte speciellt intuitivt att ha inställningarna för insights på ett ställe och av/på-switchen på en annan men det var ganska likt iPhone, tillräckligt för att jag äntligen skulle hitta och stänga av den där irriterande n
Jag hittade, till sist! Det var ju inte speciellt intuitivt att ha inställningarna för insights på ett ställe och av/på-switchen på en annan men det var ganska likt iPhone, tillräckligt för att jag äntligen skulle hitta och stänga av den där irriterande n
Quote from Funbeat user on 26 May 2018, 14:48Jag kan vila mig i form, jag kan vila mig i form...
Mantrat som jag borde anamma, som ju är sjukt duktig på rehab... Inte lika duktig på infektion, dock!Antibiotika i 10 dagar pga Borrelia. Sprang så klart hem från jobbet i måndags, trots konstaterad B
Jag kan vila mig i form, jag kan vila mig i form...
Mantrat som jag borde anamma, som ju är sjukt duktig på rehab... Inte lika duktig på infektion, dock!
Antibiotika i 10 dagar pga Borrelia. Sprang så klart hem från jobbet i måndags, trots konstaterad B
Quote from Funbeat user on 26 May 2018, 21:17Annica J,
Yes, mam! (H)
Hörde idag att en väns hund fått hög feber och blivit jättesjuk igår kväll pga Borrelia! Visste inte att hundar kunde få det!!!
Läste nedanstående på Wikipedia:
"Fästingar har många naturliga fiender. Man har kunnat konstatera
Annica J,
Yes, mam! (H)
Hörde idag att en väns hund fått hög feber och blivit jättesjuk igår kväll pga Borrelia! Visste inte att hundar kunde få det!!!
Läste nedanstående på Wikipedia:
"Fästingar har många naturliga fiender. Man har kunnat konstatera
Quote from Funbeat user on 27 May 2018, 11:48Trist, Jenny!
Själv har jag ju för fjärde året i rad satt mitt mål på 1000 miles, har nått ca 1500 km i tre år. men igår kom jag upp i 50%, så i år finns det gott hopp! Men det sa jag i augusti i fjol också, sen dök skador och långa förkylningar upp....
Trist, Jenny!
Själv har jag ju för fjärde året i rad satt mitt mål på 1000 miles, har nått ca 1500 km i tre år. men igår kom jag upp i 50%, så i år finns det gott hopp! Men det sa jag i augusti i fjol också, sen dök skador och långa förkylningar upp....
Quote from Funbeat user on 27 May 2018, 12:22Klockrent svar Jenny 😀
Håller tummarna för att ni får fortsätta springa mankemangfritt nu, allihop!
Klockrent svar Jenny 😀
Håller tummarna för att ni får fortsätta springa mankemangfritt nu, allihop!
Quote from Funbeat user on 27 May 2018, 13:10Hans W,
Underbart! I år händer det! Jag känner det på mig!Annica J,
Ja, jag hoppas verkligen att alla får springa på nu utan hinder av diverse slag!Idag har jag testat pulsbandet och pulsklockan i promenad till/från fiket. Det gick så där. Det verka
Hans W,
Underbart! I år händer det! Jag känner det på mig!
Annica J,
Ja, jag hoppas verkligen att alla får springa på nu utan hinder av diverse slag!
Idag har jag testat pulsbandet och pulsklockan i promenad till/från fiket. Det gick så där. Det verka
Quote from Funbeat user on 27 May 2018, 16:50Hundar och katter kan i högsta grad bli sjuka pga fästingarna, så vi behandlar djuren med diverse gifter, halsband och gel i nacken och hoppas att de inte blir sjuka av det istället ... eller att vi inte blir sjuka.
Hundar och katter kan i högsta grad bli sjuka pga fästingarna, så vi behandlar djuren med diverse gifter, halsband och gel i nacken och hoppas att de inte blir sjuka av det istället ... eller att vi inte blir sjuka.
Quote from Funbeat user on 31 May 2018, 07:30Har ju följt gruppen ett bra tag utan att fundera på vad jag själv snittar.
Kollade av idag och har kommit upp i 741km.
Med några ultror och en planerad Vasatrippel så kan det kanske bli en 1000miles.
Men det får bli som det blir om man lyckas hålla kropp
Har ju följt gruppen ett bra tag utan att fundera på vad jag själv snittar.
Kollade av idag och har kommit upp i 741km.
Med några ultror och en planerad Vasatrippel så kan det kanske bli en 1000miles.
Men det får bli som det blir om man lyckas hålla kropp
Quote from Funbeat user on 31 May 2018, 13:39Tittade på min sammanställning och konstaterade att jag ligger en bra bit efter. (Typ 13 mil)
Blev lite förvånad, eftersom jag inte tyckte jag har legat så mycket på sofflocket ändå i år, men insåg sedan att jag springer för mycket orientering och att tem
Tittade på min sammanställning och konstaterade att jag ligger en bra bit efter. (Typ 13 mil)
Blev lite förvånad, eftersom jag inte tyckte jag har legat så mycket på sofflocket ändå i år, men insåg sedan att jag springer för mycket orientering och att tem