Quote from Funbeat user on 25 June 2018, 12:42Jag ligger superefter just nu med allt, varit sjuk i omgångar, och hunden har haft ont och ja alla de där skälen som gör att plötsligt springer jag inte.
Borde ha sprungit 482 km
Har sprungit 184 kmFattas 298 km
Jag ligger superefter just nu med allt, varit sjuk i omgångar, och hunden har haft ont och ja alla de där skälen som gör att plötsligt springer jag inte.
Borde ha sprungit 482 km
Har sprungit 184 km
Fattas 298 km
Quote from Funbeat user on 28 June 2018, 15:50435 av önskvärda 490 men är nöjd.
Ligger bra till med antalet pass men det var länge sedan jag sprang långpass så det gör att jag ligger lite efter på kilometrarna... men det tar jag igen!
435 av önskvärda 490 men är nöjd.
Ligger bra till med antalet pass men det var länge sedan jag sprang långpass så det gör att jag ligger lite efter på kilometrarna... men det tar jag igen!
Quote from Funbeat user on 16 July 2018, 21:25Tadaaa!
504,60 km sprungna i år i och med dagens 12,8 km. (H:)
Det går framåt!Idag sprang jag Roslagsleden etapp II för första gången sedan augusti 2017, som jag har längtat! Wohooo! Det var inte snyggt, det var inte snabbt, men det var!!! (H)
Kram,
Tadaaa!
504,60 km sprungna i år i och med dagens 12,8 km. (H:)
Det går framåt!
Idag sprang jag Roslagsleden etapp II för första gången sedan augusti 2017, som jag har längtat! Wohooo! Det var inte snyggt, det var inte snabbt, men det var!!! (H)
Kram,
Quote from Funbeat user on 18 July 2018, 18:29Heja Jenny, starkt!!
Jag knaprar in, sakta men säkert. 444km hittills, snart mindre än 100km efter farthållaren 😀
Heja Jenny, starkt!!
Jag knaprar in, sakta men säkert. 444km hittills, snart mindre än 100km efter farthållaren 😀
Quote from Funbeat user on 18 July 2018, 18:56Tack Annica!
Bra jobbat själv, du är på gång!!!Kram,
Jenny
Tack Annica!
Bra jobbat själv, du är på gång!!!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 30 July 2018, 22:10Här tutar det på!
Jag har sprungit sista passet i juli och har under året ackumulerat 598,23 km löpning. Jag är på god väg att hämta in det jag inte sprang i vintras/våras!
Löpningen har varit tuuuuung denna varma sommar, men det är bara att trampa på i
Här tutar det på!
Jag har sprungit sista passet i juli och har under året ackumulerat 598,23 km löpning. Jag är på god väg att hämta in det jag inte sprang i vintras/våras!
Löpningen har varit tuuuuung denna varma sommar, men det är bara att trampa på i
Quote from Funbeat user on 30 July 2018, 23:21Härligt, Jenny, och alla ni andra!
Nu vill jag också vara med i den här trevliga gruppen! Och igår - eller rättare sagt i natt, ett stycke in på det nya dygnet - så passerade jag femhundrastrecket, och landade på 508 sprungna kilometer hitintills i år. J
Härligt, Jenny, och alla ni andra!
Nu vill jag också vara med i den här trevliga gruppen! Och igår - eller rättare sagt i natt, ett stycke in på det nya dygnet - så passerade jag femhundrastrecket, och landade på 508 sprungna kilometer hitintills i år. J
Quote from Lars-Gunnar Rydholm on 31 July 2018, 08:44Jag passerade 80 mil igår.
Mitt sekundära mål är att springa 10 mil i månaden hela året. Även där ligger jag bra till. Men nu under värmeböljan har det varit väääldigt lugna pass...
Jag passerade 80 mil igår.
Mitt sekundära mål är att springa 10 mil i månaden hela året. Även där ligger jag bra till. Men nu under värmeböljan har det varit väääldigt lugna pass...
Quote from Funbeat user on 31 July 2018, 10:20Wow, bra jobbat Eva!!
Wow, bra jobbat Eva!!
Quote from Funbeat user on 31 July 2018, 14:24Just nu ligger jag inte ens på hälften!
Jag fokuserar på annan träning just nu, och mer spring kort, men regelbundet och då räcker det inte till 1000. om jag springer 3 km varannan dag är jag glad, det borde vara 6 km varannan dag, men just nu är det 2,
Just nu ligger jag inte ens på hälften!
Jag fokuserar på annan träning just nu, och mer spring kort, men regelbundet och då räcker det inte till 1000. om jag springer 3 km varannan dag är jag glad, det borde vara 6 km varannan dag, men just nu är det 2,