Quote from Funbeat user on 1 August 2018, 21:48Välkommen Precious Angel!
Bra jobbat allihopa! Vi springer på efter egna förutsättningar och målet måste väl vara för oss alla att ha roligt och att få vara hela och friska!!!
Härligt, kom igen nu! (V)
Kram,
Jenny
Välkommen Precious Angel!
Bra jobbat allihopa! Vi springer på efter egna förutsättningar och målet måste väl vara för oss alla att ha roligt och att få vara hela och friska!!!
Härligt, kom igen nu! (V)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 August 2018, 11:32Hittills bara 520 km. har fått sakta lite med onda hälsenor . grattis ! till alla som passerat 100 mil. Ni alla är duktiga !! 🙂 försöker hänga med ! (H)
Hittills bara 520 km. har fått sakta lite med onda hälsenor . grattis ! till alla som passerat 100 mil. Ni alla är duktiga !! 🙂 försöker hänga med ! (H)
Quote from Christer Berg on 4 August 2018, 11:48Efter ett vansinnigt långt uppehåll är jag tillbaka på banan och har tränat lite mer än en månad.
Har bara 125 kilometer hittills det här året men jag räknar med att jag kommer så långt jag kommer!
Efter ett vansinnigt långt uppehåll är jag tillbaka på banan och har tränat lite mer än en månad.
Har bara 125 kilometer hittills det här året men jag räknar med att jag kommer så långt jag kommer!
Quote from Funbeat user on 4 August 2018, 21:32Trots många korta pass, istället för de långpass jag trodde jag skulle vara igång med vid detta laget, så är jag ändå uppe i 528,9 km av önskvärda 591,8 km.
Många korta funkar tydligen också bra!
Trots många korta pass, istället för de långpass jag trodde jag skulle vara igång med vid detta laget, så är jag ändå uppe i 528,9 km av önskvärda 591,8 km.
Många korta funkar tydligen också bra!
Quote from Funbeat user on 12 August 2018, 12:03Igår blev det plan B, eller snarare idag!
Igår var planen att om möjligt springa tre varv på Vallentuna IPs 5 km-slinga. Anledningen var att jag var sugen på revansch på stenen som fällde mig för snart ett år sedan...
Jag tog på mig samma löparkjol och l
Igår blev det plan B, eller snarare idag!
Igår var planen att om möjligt springa tre varv på Vallentuna IPs 5 km-slinga. Anledningen var att jag var sugen på revansch på stenen som fällde mig för snart ett år sedan...
Jag tog på mig samma löparkjol och l
Quote from Funbeat user on 27 August 2018, 19:34Wohooo!
Sent inlägg, men ändå!
Jag passerade mitt eget mål, 75 mil, redan i torsdags i förra veckan! Jag tuffar på och ser om det kanske hinner bli 100 mil också innan året är över. Jag tuffar långsamt eftersom jag inte vill skynda för snabbt och dra på
Wohooo!
Sent inlägg, men ändå!
Jag passerade mitt eget mål, 75 mil, redan i torsdags i förra veckan! Jag tuffar på och ser om det kanske hinner bli 100 mil också innan året är över. Jag tuffar långsamt eftersom jag inte vill skynda för snabbt och dra på
Quote from Funbeat user on 27 August 2018, 21:21Grattis Jenny! Själv har jag haft ont i en fot större delen av sommaren och halkat efter en del på grund av det men har förhoppningar på en lång höst med lite längre rundor igen.
Grattis Jenny! Själv har jag haft ont i en fot större delen av sommaren och halkat efter en del på grund av det men har förhoppningar på en lång höst med lite längre rundor igen.
Quote from Funbeat user on 28 August 2018, 10:28Just nu ligger jag efter, löpningen har fått stå tillbaka, inte bara årsmålet 100 mil, utan även upptrappningsmålet för den här månaden. Ska ta itu med det i slutet av veckan.
Just nu ligger jag efter, löpningen har fått stå tillbaka, inte bara årsmålet 100 mil, utan även upptrappningsmålet för den här månaden. Ska ta itu med det i slutet av veckan.
Quote from Funbeat user on 31 August 2018, 16:52Se vad det går framåt Jenny, snart tillbaka. Lycka till!
Själv kommer här rapport efter 2/3 av året. Avverkar hittills i år 1672km. Hade jag kunnat hålla detta tempo skulle året sluta på 2500 men det vet jag att jag inte kommer. Börjat trappa ner inför B
Se vad det går framåt Jenny, snart tillbaka. Lycka till!
Själv kommer här rapport efter 2/3 av året. Avverkar hittills i år 1672km. Hade jag kunnat hålla detta tempo skulle året sluta på 2500 men det vet jag att jag inte kommer. Börjat trappa ner inför B
Quote from Funbeat user on 31 August 2018, 21:40Tack Mats! (L)
Lycka till i Berlin!
Kram,
Jenny
Tack Mats! (L)
Lycka till i Berlin!
Kram,
Jenny