Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2018
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Precious Angel!

Bra jobbat allihopa! Vi springer på efter egna förutsättningar och målet måste väl vara för oss alla att ha roligt och att få vara hela och friska!!!

Härligt, kom igen nu! (V)

Kram,
Jenny

Hittills bara 520 km. har fått sakta lite med onda hälsenor . grattis ! till alla som passerat 100 mil. Ni alla är duktiga !! 🙂 försöker hänga med ! (H)

Efter ett vansinnigt långt uppehåll är jag tillbaka på banan och har tränat lite mer än en månad.
Har bara 125 kilometer hittills det här året men jag räknar med att jag kommer så långt jag kommer!

Trots många korta pass, istället för de långpass jag trodde jag skulle vara igång med vid detta laget, så är jag ändå uppe i 528,9 km av önskvärda 591,8 km.
Många korta funkar tydligen också bra!

Igår blev det plan B, eller snarare idag!

Igår var planen att om möjligt springa tre varv på Vallentuna IPs 5 km-slinga. Anledningen var att jag var sugen på revansch på stenen som fällde mig för snart ett år sedan...
Jag tog på mig samma löparkjol och l

Wohooo!

Sent inlägg, men ändå!

Jag passerade mitt eget mål, 75 mil, redan i torsdags i förra veckan! Jag tuffar på och ser om det kanske hinner bli 100 mil också innan året är över. Jag tuffar långsamt eftersom jag inte vill skynda för snabbt och dra på

Grattis Jenny! Själv har jag haft ont i en fot större delen av sommaren och halkat efter en del på grund av det men har förhoppningar på en lång höst med lite längre rundor igen.

Just nu ligger jag efter, löpningen har fått stå tillbaka, inte bara årsmålet 100 mil, utan även upptrappningsmålet för den här månaden. Ska ta itu med det i slutet av veckan.

Se vad det går framåt Jenny, snart tillbaka. Lycka till!

Själv kommer här rapport efter 2/3 av året. Avverkar hittills i år 1672km. Hade jag kunnat hålla detta tempo skulle året sluta på 2500 men det vet jag att jag inte kommer. Börjat trappa ner inför B

Tack Mats! (L)

Lycka till i Berlin!

Kram,
Jenny