Quote from Funbeat user on 31 May 2018, 19:25Smart Erik D, smart!
Den borde även jag fundera på! Jag fortsätter dock mot 75 mil i år!Kram,
Jenny
Smart Erik D, smart!
Den borde även jag fundera på! Jag fortsätter dock mot 75 mil i år!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 June 2018, 10:47Det där var en klurig idé, den skulle man ju anammat förstås 🙂
Det där var en klurig idé, den skulle man ju anammat förstås 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2018, 17:26Oops hade inte uppdaterat på ett tag och nu när jag la in så såg jag firade visst 1000km i gångna veckan. 1021 totalt nu. Blir att fira till helgen
Oops hade inte uppdaterat på ett tag och nu när jag la in så såg jag firade visst 1000km i gångna veckan. 1021 totalt nu. Blir att fira till helgen
Quote from Funbeat user on 11 June 2018, 21:29Wohoo, Mats N!
Grattis och skål! (t+)
Jag skålar för dig i helgen, efter EcoTrail Stockholm! Då börjar min semester, så då blir det lagom att fira med ett glas skumpa eller två!
Kram,
Jenny
Wohoo, Mats N!
Grattis och skål! (t+)
Jag skålar för dig i helgen, efter EcoTrail Stockholm! Då börjar min semester, så då blir det lagom att fira med ett glas skumpa eller två!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 12 June 2018, 11:52Wow! Grattis!! (t+) 😀
Det var verkligen inte illa! Där ligger man ju i lär med nyss passerade 260km helt klart 😀
Wow! Grattis!! (t+) 😀
Det var verkligen inte illa! Där ligger man ju i lär med nyss passerade 260km helt klart 😀
Quote from Funbeat user on 13 June 2018, 16:01Grattis Mats! Jag är imponerad!
Grattis Mats! Jag är imponerad!
Quote from Funbeat user on 17 June 2018, 08:02Tackar! Ligger fint på det. Kan kanske bli som de senaste två åren ( ca 2300 ) om inget händer. Ett halvår kvar så mycket kan hända.
Tackar! Ligger fint på det. Kan kanske bli som de senaste två åren ( ca 2300 ) om inget händer. Ett halvår kvar så mycket kan hända.
Quote from Elias Engqvist on 21 June 2018, 21:10Grattis Mats, det var inte illa!
Och minuter istf km är ingen dum idé!Jag, som har haft 1000miles som mål ligger lite efter nu. Jag har inte kollat på ett tag men inser att det beror på att min träning den senaste tiden inte så mycket byggt på många löp
Grattis Mats, det var inte illa!
Och minuter istf km är ingen dum idé!
Jag, som har haft 1000miles som mål ligger lite efter nu. Jag har inte kollat på ett tag men inser att det beror på att min träning den senaste tiden inte så mycket byggt på många löp
Quote from Funbeat user on 24 June 2018, 12:06Mitt mål är ju alltså 1000 miles i år, men jag ligger före, just idag med passerade jag 1000 km, sprang 15 km med @runyourworldlidingö, länge sen jag sprang i grupp!
Mitt mål är ju alltså 1000 miles i år, men jag ligger före, just idag med passerade jag 1000 km, sprang 15 km med @runyourworldlidingö, länge sen jag sprang i grupp!
Quote from Funbeat user on 25 June 2018, 11:12Om man behöver springa 19,2km/v i 52 veckor för att nå målet är all distans utöver det bonus, eller hur?
Nu tog det ju ett tag innan jag kom igång i år, men i gengäld ligger jag på ungefär 3 mil i veckan stadigt. Så sakta men säkert knappar jag in, och
Om man behöver springa 19,2km/v i 52 veckor för att nå målet är all distans utöver det bonus, eller hur?
Nu tog det ju ett tag innan jag kom igång i år, men i gengäld ligger jag på ungefär 3 mil i veckan stadigt. Så sakta men säkert knappar jag in, och