Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2018
You need to log in to create posts and topics.

Smart Erik D, smart!
Den borde även jag fundera på! Jag fortsätter dock mot 75 mil i år!

Kram,
Jenny

Det där var en klurig idé, den skulle man ju anammat förstås 🙂

Oops hade inte uppdaterat på ett tag och nu när jag la in så såg jag firade visst 1000km i gångna veckan. 1021 totalt nu. Blir att fira till helgen

Wohoo, Mats N!

Grattis och skål! (t+)

Jag skålar för dig i helgen, efter EcoTrail Stockholm! Då börjar min semester, så då blir det lagom att fira med ett glas skumpa eller två!

Kram,
Jenny

Wow! Grattis!! (t+) 😀
Det var verkligen inte illa! Där ligger man ju i lär med nyss passerade 260km helt klart 😀

Grattis Mats! Jag är imponerad!

Tackar! Ligger fint på det. Kan kanske bli som de senaste två åren ( ca 2300 ) om inget händer. Ett halvår kvar så mycket kan hända.

Grattis Mats, det var inte illa!
Och minuter istf km är ingen dum idé!

Jag, som har haft 1000miles som mål ligger lite efter nu. Jag har inte kollat på ett tag men inser att det beror på att min träning den senaste tiden inte så mycket byggt på många löp

Mitt mål är ju alltså 1000 miles i år, men jag ligger före, just idag med passerade jag 1000 km, sprang 15 km med @runyourworldlidingö, länge sen jag sprang i grupp!

Om man behöver springa 19,2km/v i 52 veckor för att nå målet är all distans utöver det bonus, eller hur?

Nu tog det ju ett tag innan jag kom igång i år, men i gengäld ligger jag på ungefär 3 mil i veckan stadigt. Så sakta men säkert knappar jag in, och