Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning10km 30/3
You need to log in to create posts and topics.

idag så skulle vi ju ta oss runt en mil på tid!
hur många kom ihåg?

själv gick jag med en kompis på 120 minuter.

strålande vårväder

Blir ingen mil för mig idag. Var uppe alldeles för sent igår i kombination med alldeles för tidig uppgång idag och tvättstugan om ett par timmar. Är rädd att jag skulle bli för trött och sluta gå nånstans på mitten. 🙂

Ojdå - glömt bort! Men jag får väl räkna 1 mil av den 1,5 jag sprang idag. I så fall tog det 55 min. Tur att jag glömt bort för jag skulle springa lugnt idag...... 🙂

Jag sprang Premiärmilen på 54:58 (min klockning). Under 60 men ganska långt från 50. Hårt tejpade anklar i alla fall, men det kändes okej. 🙂

Edit: Officiellt så blev det längre såg jag precis... 55:23 men jag är nöjd ändå!
Edit 2: Individuella tiden

Bravo Annika! (t+) 🙂

Jag sprang Premiärmilen, mitt första millopp, på 1:00:16 (min tidtagning) idag. Missade mitt mål med 16 sekunder 🙁 Är nybörjare på det här med att springa och brukar läsa i trådarna här på FB och har fått massor av bra tips. Passar på att tacka så jät

16 sekunder hit eller dit....
har man inte sprungit så länge så är det en suppertid. stort grattis

Sprang Premiärmilen på 1:00:20, förargligt nära. Maria sprang säkert ikapp mej på upploppet för jag linkade imål med ett värkande knä.
Jag skyller inte på det för jag hade inte klarat timmen ändå, knät gick sönder när det var 400m kvar.

Peter, vad trist! Är det allvarligt tror du? Hoppas inte.

Om det är samma som jag hade för tre veckor sen så går det över på en dag eller två. Hoppas det är samma och att det inte blir ett återkommande besvär. Fast, nu har jag ju haft det två gånger på raken... 🙁