Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning10km 30/3
You need to log in to create posts and topics.

Premiärmilen idag. Sub50 för första gången. 49:59 så visst har sekunderna betydelse 😉

vafasen! Jag springer ju på 65 minuter, hur kan ni?

Sprang också premiärmilen, 50:24 (Irriterande 24 sekunder 🙂 )

Christer, du skulle tagit rygg på mig ;). Hörde när speakern ropa att det endast var 30 sek kvar o då tog jag ut det där allra allra sista oxå.

Grattis alla som har rört sig 10 km idag, bra jobbat!! Det är det inte alla som gör.

Grattis, va duktiga ni är!!!!

Christer: Du tjuvstartade säkert också. Alltså 1 minut!

Har gått 2 långa promenader idag. Svårt låta bli när det är vår! Ca en timmes promenad och 67 min stavgång, sen har jag bytt till sommardäck, putsat fönser och planterat om blommor. Stor energiförbrukning om än inte träning.....

Synd att jag inte kunde v

Grattis alla duktiga, bra jobbat!

Jag tog en lite längre runda idag, 13,25 km. Så långt har jag aldrig sprungit...! Men till saken - om man räknar om så borde min tid på 10 km bli 1.11.12, inte värst fort men jag skulle ju springa långt! 🙂

Nej jag hade inte glömt det! men det gick inte ändå :@

Tyvärr har jag inte löpmässigt hämtat mig från influensan. Igår sprang jag 4,6 km ännu långsammare än jag brukar och med ca 10 fler pulsslag per minut i genomsnitt! Positivt är att jag i alla fall lä

Kul! Nu märks det att säsongen verkligen är i antågande! (H)

EXTRA GRATTIS TILL ERIK somgör sub50 för första gången om jag förstår rätt. (t+)