Quote from Sissel Svanøe on 30 March 2008, 22:20Jepp! Och köra bil i medvind är en riktig höjdare (t+) . Och jag ska ju i o f s springa marathon om ett par veckor, men det är ju ett normaltillstånd för mig nu för tiden så det här långpasset var nog mest "bara för att träna" ändå 😀
Jepp! Och köra bil i medvind är en riktig höjdare (t+) . Och jag ska ju i o f s springa marathon om ett par veckor, men det är ju ett normaltillstånd för mig nu för tiden så det här långpasset var nog mest "bara för att träna" ändå 😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 22:49Jag såg den Christer!
Fredrik(a) 😀
Jag såg den Christer!
Fredrik(a) 😀
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 22:54Ha ha ha, men vad är det som är så roligt??! Nåt har jag missat...
Ha ha ha, men vad är det som är så roligt??! Nåt har jag missat...
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2008, 23:01Jo, Harald, kunde inte låta bli 🙂
Jo, Harald, kunde inte låta bli 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 23:29Aarrrgghhh vad ni retas! Berätta! 🙂
Aarrrgghhh vad ni retas! Berätta! 🙂
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2008, 08:12Men det var ju bara jag som retades lite med Harald för han stavade ditt namn "Fredrik" nånstans förut...
Men det var ju bara jag som retades lite med Harald för han stavade ditt namn "Fredrik" nånstans förut...
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 08:29Ah, då förstår jag. Fast det skall Harald inte vara ledsen över, han är inte den förste direkt! 🙂
Ah, då förstår jag. Fast det skall Harald inte vara ledsen över, han är inte den förste direkt! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 09:23Premiärmilen för mig också
1.10.40 blev tiden, det vill säga jag kapade dryga fem minuter på pers på milen
så jag är nöjd.
Fortsätter träna för säsongens mål att komma ner till timmen.Bra kämpat allihopa!
Premiärmilen för mig också
1.10.40 blev tiden, det vill säga jag kapade dryga fem minuter på pers på milen
så jag är nöjd.
Fortsätter träna för säsongens mål att komma ner till timmen.
Bra kämpat allihopa!
Quote from Funbeat user on 31 March 2008, 10:19Jag sprang också Premiärmilen, kapade ca 5 minuter från mitt förra milslopp och hamnade på 1:10:24 -så det var nog min ryggtavla du jagade in i mål, Josefine!
Vi får väl se om vi ses på Milspåret, -jag såg att du tänkte springa det också!
Jag sprang också Premiärmilen, kapade ca 5 minuter från mitt förra milslopp och hamnade på 1:10:24 -så det var nog min ryggtavla du jagade in i mål, Josefine!
Vi får väl se om vi ses på Milspåret, -jag såg att du tänkte springa det också!
Quote from Andreas Björklund on 31 March 2008, 13:25Jag sprang också Premiärmilen. Satte PB på 54:13 trots att jag i princip inte sprungit på tre veckor, så helt plötsligt känns inte sub 50 så avlägset längre. 😀
Jag sprang också Premiärmilen. Satte PB på 54:13 trots att jag i princip inte sprungit på tre veckor, så helt plötsligt känns inte sub 50 så avlägset längre. 😀