Quote from Bjarne Lewin on 30 March 2008, 20:09Grattis Erik men även till Peter och Christer som har tangerat sub önskemål (t+)
Grattis Erik men även till Peter och Christer som har tangerat sub önskemål (t+)
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 20:25Jag vill också gratulera samtliga till bra prestationer men kanske Erik lite extra för att ha klarat sub 50 (t+). Christer, du kommer att fixa det nästa gång för 24 sekunder är ju nästan ingenting !
Jag vill också gratulera samtliga till bra prestationer men kanske Erik lite extra för att ha klarat sub 50 (t+). Christer, du kommer att fixa det nästa gång för 24 sekunder är ju nästan ingenting !
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 20:29Tack allihop 🙂
Tack allihop 🙂
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2008, 21:08Vill också gratta allihop som jobbat hårt idag.
Och tack också för alla hejarop!
Erik: Jag kollade efteråt på datorn (har en Polar rs800) och man ser på hastighetskurvan då speakern säger det där med 30s kvar för då går den upp till 3:30-tempo ett tag f
Vill också gratta allihop som jobbat hårt idag.
Och tack också för alla hejarop!
Erik: Jag kollade efteråt på datorn (har en Polar rs800) och man ser på hastighetskurvan då speakern säger det där med 30s kvar för då går den upp till 3:30-tempo ett tag f
Quote from Sissel Svanøe on 30 March 2008, 21:31Vilken välsprungen Premiärmil det blev för er alla! Kul! (t+) Själv sprang jag långpass på 27,5 km i 6.46-tempo, och det blir ju inte en så imponerande miltid om man räknar om det...
Vilken välsprungen Premiärmil det blev för er alla! Kul! (t+) Själv sprang jag långpass på 27,5 km i 6.46-tempo, och det blir ju inte en så imponerande miltid om man räknar om det...
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2008, 21:36Fast det är alltid imponerande att springa längre än c:a 2 mil tycker jag. Tycker själv det börjar bli psykiskt jobbigt efter c:a 2 timmar...speciellt om man är ensam och man bara springer för att träna...
Fast det är alltid imponerande att springa längre än c:a 2 mil tycker jag. Tycker själv det börjar bli psykiskt jobbigt efter c:a 2 timmar...speciellt om man är ensam och man bara springer för att träna...
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 21:51Det är då man skall tänka på tioårsplanen Christer! Funkar för mig i alla fall 🙂
Det är då man skall tänka på tioårsplanen Christer! Funkar för mig i alla fall 🙂
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2008, 21:58Jovisst Fredrik(a), det funkar för mig också, men det känns som om jag har nån slags osynlig gräns där iaf. Man kanske kan arbeta på att skjuta bort den mot 3, 5, 8 timmar?
Fast det beror också mycket på omständigheterna. Vädret (solsken eller motvind oc
Jovisst Fredrik(a), det funkar för mig också, men det känns som om jag har nån slags osynlig gräns där iaf. Man kanske kan arbeta på att skjuta bort den mot 3, 5, 8 timmar?
Fast det beror också mycket på omständigheterna. Vädret (solsken eller motvind oc
Quote from Sissel Svanøe on 30 March 2008, 22:04"bara för att träna", Christer? Jag var så illa tvungen. Det var en annan löpare i min omedelbara närhet som kört i väg med bilen i 27,5 km och sprang hem, så jag fick allt springa 27,5 km och hämta den... och han fick dessutom medvind hela vägen och jag
"bara för att träna", Christer? Jag var så illa tvungen. Det var en annan löpare i min omedelbara närhet som kört i väg med bilen i 27,5 km och sprang hem, så jag fick allt springa 27,5 km och hämta den... och han fick dessutom medvind hela vägen och jag
Quote from Elias Engqvist on 30 March 2008, 22:16Ha, men då fick du ju köra bil hem 🙂
Jo, med "bara träna" menar jag att jag skiljer på den där träningen som är till för att jag ska springa Marathon om sioså många veckor så jag "måste göra ett långpass i veckan (oavsett om det haglar eller ej). Till s
Ha, men då fick du ju köra bil hem 🙂
Jo, med "bara träna" menar jag att jag skiljer på den där träningen som är till för att jag ska springa Marathon om sioså många veckor så jag "måste göra ett långpass i veckan (oavsett om det haglar eller ej). Till s