Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 22:28Mats_Sluta bråka med K-G, det här är inte roligt.
Jag vill påstå att löpfrekvensen har inte ökat nu, gämfört med på 80-talet, den enda skillnaden är att en del börjat mäta den numera, alla springer så bra dom kan, en del har olika krämpor som påverkar der
Mats_Sluta bråka med K-G, det här är inte roligt.
Jag vill påstå att löpfrekvensen har inte ökat nu, gämfört med på 80-talet, den enda skillnaden är att en del börjat mäta den numera, alla springer så bra dom kan, en del har olika krämpor som påverkar der
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 08:32Conny.
Sluta drömma.
Mats har hackat på mig nu några år. Förhoppningsvis lägger han av någon gång i en "avlägsen" framtid.
Jogg + Funbeat + min blogg. Vill ni att jag citerar alla hans inlägg gentemot mig.
Tror inte det.Han är väldigt mycket för att
Conny.
Sluta drömma.
Mats har hackat på mig nu några år. Förhoppningsvis lägger han av någon gång i en "avlägsen" framtid.
Jogg + Funbeat + min blogg. Vill ni att jag citerar alla hans inlägg gentemot mig.
Tror inte det.
Han är väldigt mycket för att
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 09:11Kommenterar och kritiserar man får man ju faktiskt vara beredd på att ta kritik och kunna styrka sina egna påståenden och slutsatser. Om man inte gillar det kan man ju hoppa över att kommentera? Jag har blivit ifrågasatt och har svarat med länkar och utdr
Kommenterar och kritiserar man får man ju faktiskt vara beredd på att ta kritik och kunna styrka sina egna påståenden och slutsatser. Om man inte gillar det kan man ju hoppa över att kommentera? Jag har blivit ifrågasatt och har svarat med länkar och utdr
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 09:23Bra Patrik.
Jag försöker så gott jag kan med mina erfarenheter + det jag läst.
Läste ditt föregående inlägg och skall studera.Joe Friel är dock för mig totalt okänd.
Jag har samtalat med de 4 stora triathleterna på 80 - 90-talet.
Var namnen jag näm
Bra Patrik.
Jag försöker så gott jag kan med mina erfarenheter + det jag läst.
Läste ditt föregående inlägg och skall studera.
Joe Friel är dock för mig totalt okänd.
Jag har samtalat med de 4 stora triathleterna på 80 - 90-talet.
Var namnen jag näm
Quote from Funbeat user on 1 November 2011, 20:34KG. Jag har inget emot att folk läser vad jag skriver, eftersom jag står för det jag skriver. Men när du skriver vad du tror att jag tycker och dessutom ljuger om vad jag sagt och vart jag sagt det, så blir det rent förtal. Jag har tyvärr sett i för mån
KG. Jag har inget emot att folk läser vad jag skriver, eftersom jag står för det jag skriver. Men när du skriver vad du tror att jag tycker och dessutom ljuger om vad jag sagt och vart jag sagt det, så blir det rent förtal. Jag har tyvärr sett i för mån
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 11:59@HW: Under morgonens snabbdistans räknades det ihop till 47 resp. 46 vänsterfötter per 30 sekunder, inalles två separata räkneomgångar under ett enskilt pass. Alltså ~186 bpm @ 4:15 just idag & inom de första 5 kilometrarna 😉
Vill dock betona att varje
@HW: Under morgonens snabbdistans räknades det ihop till 47 resp. 46 vänsterfötter per 30 sekunder, inalles två separata räkneomgångar under ett enskilt pass. Alltså ~186 bpm @ 4:15 just idag & inom de första 5 kilometrarna 😉
Vill dock betona att varje
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:15AL & övriga : Utan att forskat alltför mycket om detta så är min slutsats av denna diskussion att de flesta i alla fall när man kör lite hårdare ligger på 180 slag/min eller mer. (Så även jag fast jag inte räknar eller bryr mig)
Så problemet verkar allts
AL & övriga : Utan att forskat alltför mycket om detta så är min slutsats av denna diskussion att de flesta i alla fall när man kör lite hårdare ligger på 180 slag/min eller mer. (Så även jag fast jag inte räknar eller bryr mig)
Så problemet verkar allts
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:31Vissa verkar ha ömma tår.
Vissa verkar ha ömma tår.
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:33Ojoj vilken tråd. Inte mycket jobb den här eftermiddagen.
Jag vill bara tillägga (tyvärr utan källa) att jag har läst att kvinnliga sprinters har högre maxfrekvens än män.
Ojoj vilken tråd. Inte mycket jobb den här eftermiddagen.
Jag vill bara tillägga (tyvärr utan källa) att jag har läst att kvinnliga sprinters har högre maxfrekvens än män.