Quote from Jonny Persson on 19 April 2008, 14:53Hade jag varit i din sits hade jag satsat järnet på den första halvmaran med full laddning. Varvet kan du ta som en bonus och rolig tävling bara utan tidsmål...
Hade jag varit i din sits hade jag satsat järnet på den första halvmaran med full laddning. Varvet kan du ta som en bonus och rolig tävling bara utan tidsmål...
Quote from Viktor Wrede on 19 April 2008, 16:22Precis så hade jag tänkt mig: ett riktigt försök på första halvmaran och sedan "strosa" runt i Göteborg och bara njuta av upplevelsen! Det får allt bli så :-)!
Precis så hade jag tänkt mig: ett riktigt försök på första halvmaran och sedan "strosa" runt i Göteborg och bara njuta av upplevelsen! Det får allt bli så :-)!
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:10Jag tror inte att du kommer få några större problem att spinga på halvmaror på en vecka Pia. Nu vet jag ju förvisso ganska lite om din träningsbakgrund, men enstaka veckor med rejäla distansökning brukar ju sällan skada.
Mitt enda tips är att springa et
Jag tror inte att du kommer få några större problem att spinga på halvmaror på en vecka Pia. Nu vet jag ju förvisso ganska lite om din träningsbakgrund, men enstaka veckor med rejäla distansökning brukar ju sällan skada.
Mitt enda tips är att springa et
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:12det går nog pia. är väl inte värre än att du får bryta andra halv maran annars.
boka en massage dagarna emellan också.
det går nog pia. är väl inte värre än att du får bryta andra halv maran annars.
boka en massage dagarna emellan också.
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 19:13Fixa en massage mellan loppen, har förstått att det rensar ur slaggprodukter ur musklerna.
Fixa en massage mellan loppen, har förstått att det rensar ur slaggprodukter ur musklerna.
Quote from Viktor Wrede on 19 April 2008, 20:25Tack för tipsen om löpmingen i veckan mellan loppen och massagen! Det var bra idéer som jag ska ta till vara på!!
Tack för tipsen om löpmingen i veckan mellan loppen och massagen! Det var bra idéer som jag ska ta till vara på!!
Quote from Catharina Brattlin on 19 April 2008, 20:35Pia, massage gör underverk för musklerna.
Var på helkroppsmassage i onsdags, dagen efter ett tufft intervallpass (2000 metersintervaller), och vaderna kändes som hårda stenar...vanlig träningsvärk, tolkade jag det som. Massören fick jobba hårt med att m
Pia, massage gör underverk för musklerna.
Var på helkroppsmassage i onsdags, dagen efter ett tufft intervallpass (2000 metersintervaller), och vaderna kändes som hårda stenar...vanlig träningsvärk, tolkade jag det som. Massören fick jobba hårt med att m
Quote from Lena Bjerlöw on 20 April 2008, 08:05Pia, det är klart du fixar båda! Jag håller med Fredrik, varför ska man ha sån respekt för vissa utmaningar? Det är väl bara att köra.
Om du tränar så mkt nu så är du absolut i form tror jag! Jag sprang min första halvmara utan att ha sprungit distansen
Pia, det är klart du fixar båda! Jag håller med Fredrik, varför ska man ha sån respekt för vissa utmaningar? Det är väl bara att köra.
Om du tränar så mkt nu så är du absolut i form tror jag! Jag sprang min första halvmara utan att ha sprungit distansen
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 19:15Hej Pia.
Du har fått lite olika svar men det är nog så att det är bara du som kan avgöra detta. Men min uppfattning är att det är helt ok. För ett antal kilon och år sedan så hade jag 100 minuter som träningstid på halvan. Jag körde den tre till fem gång
Hej Pia.
Du har fått lite olika svar men det är nog så att det är bara du som kan avgöra detta. Men min uppfattning är att det är helt ok. För ett antal kilon och år sedan så hade jag 100 minuter som träningstid på halvan. Jag körde den tre till fem gång
Quote from Viktor Wrede on 20 April 2008, 19:57Tack för all uppmuntran! Jag har fördelen av att vara ganska lätt i kroppen, har lätt för att äta/dricka under lopp och är envis så det måste gå!!:-)
Tack för all uppmuntran! Jag har fördelen av att vara ganska lätt i kroppen, har lätt för att äta/dricka under lopp och är envis så det måste gå!!:-)