Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:13JAAAA!!! Jag gick hela vägen, kom in på skolan =)
JAAAA!!! Jag gick hela vägen, kom in på skolan =)
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:23Stort grattis! Glöm nu inte fortsätta löpträna så att du hinner ifatt & kan lagfänga buset 😉
Stort grattis! Glöm nu inte fortsätta löpträna så att du hinner ifatt & kan lagfänga buset 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:50Grattis! 🙂
Grattis! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:50edit: dubbelt
edit: dubbelt
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 17:51(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 09:36GRATTIS!!!
GRATTIS!!!
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 09:47Grattis!
Jag och barnen blev för några veckor sen vittne till när en ensam polisman sprang ikapp en ung brottsling och brottade ner honom tills förstärkning anlände. Den gripne var väl i 20 års åldern och såg smal och vältränad ut. Polismannen hade unifo
Grattis!
Jag och barnen blev för några veckor sen vittne till när en ensam polisman sprang ikapp en ung brottsling och brottade ner honom tills förstärkning anlände. Den gripne var väl i 20 års åldern och såg smal och vältränad ut. Polismannen hade unifo
Quote from Christer Berg on 18 April 2012, 10:29Grattis!
Måste dock säga att löpträning med full utrustning borde vara obligatoriskt för Farbror Blå. Försvarsmakten tillämpar Fälttest med full stridsutrustning, dvs drygt 20 kg extra på kroppen och AK i näven. 2 km på 13,5 minut eller bättre beroende p
Grattis!
Måste dock säga att löpträning med full utrustning borde vara obligatoriskt för Farbror Blå. Försvarsmakten tillämpar Fälttest med full stridsutrustning, dvs drygt 20 kg extra på kroppen och AK i näven. 2 km på 13,5 minut eller bättre beroende p
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 11:03Grattis! (t+) Fortsatt likadant! Då har vi bra och pigga poliser! 🙂
Grattis! (t+) Fortsatt likadant! Då har vi bra och pigga poliser! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2012, 12:07Kling&Klang.
Kling&Klang.