Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:02själv har jag sprungit någorlunda regelbundet i drygt tio år, i perioder en gång i veckan, i perioder upp till fyra-fem gånger i veckan. ett par dojjer har alltid funkat -tills förra hösten då jag kompletterade med ett par gore tex skor. underbart att kun
själv har jag sprungit någorlunda regelbundet i drygt tio år, i perioder en gång i veckan, i perioder upp till fyra-fem gånger i veckan. ett par dojjer har alltid funkat -tills förra hösten då jag kompletterade med ett par gore tex skor. underbart att kun
Quote from Jonny Persson on 5 April 2010, 18:18Jag gillar att variera mig i skovalet för dagen. Tog en bild i höstas på större delen av skoparken:
BILD:http://iloapp.sapiens.se/blog/blogg?ShowFile&image=1252679069.jpg
Jag gillar att variera mig i skovalet för dagen. Tog en bild i höstas på större delen av skoparken:
BILD:http://iloapp.sapiens.se/blog/blogg?ShowFile&image=1252679069.jpg
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:21Organiserade efter ålder, färg, användning eller renhet?
Organiserade efter ålder, färg, användning eller renhet?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:22Den samlingen skulle du ju kunna ställa ut som konst på vårsalongen! Rena paletten!
Den samlingen skulle du ju kunna ställa ut som konst på vårsalongen! Rena paletten!
Quote from Jonny Persson on 5 April 2010, 18:23Organiserade efter kategori.
Organiserade efter kategori.
Quote from Jonny Persson on 5 April 2010, 18:23Bra tips Lingling! Ska höra om dom är intresserade.
Bra tips Lingling! Ska höra om dom är intresserade.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 18:26Fotot i sig är ju underbart, skulle var kul som affisch eller ngt på en vägg.
Fotot i sig är ju underbart, skulle var kul som affisch eller ngt på en vägg.
Quote from Jonny Persson on 5 April 2010, 18:32Tack, det har jag faktiskt inte tänkt på!
Tack, det har jag faktiskt inte tänkt på!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:06Och så var denna diskussion slut
och vinnaren är utsedd 🙂
Det finns alltid en som är värre (eller i detta fall "har mer")
Och så var denna diskussion slut
och vinnaren är utsedd 🙂
Det finns alltid en som är värre (eller i detta fall "har mer")
Quote from Jonny Persson on 5 April 2010, 19:14Nja, jag vet nog dom som har fler par löparskor men som inte vill träda fram.
Nja, jag vet nog dom som har fler par löparskor men som inte vill träda fram.