Quote from Urban Nilsson on 3 April 2010, 21:11Jag har ett par. Asfalt, terräng och snö. 😉
Har märkt att jag inte alls behöver byta så ofta som rekommenderas heller. ett par DS Trainer skulle hålla 80-120 mil, de funkade kanon i över 300.
Märkligt också att det mestadels är skotillverkare och skof
Jag har ett par. Asfalt, terräng och snö. 😉
Har märkt att jag inte alls behöver byta så ofta som rekommenderas heller. ett par DS Trainer skulle hålla 80-120 mil, de funkade kanon i över 300.
Märkligt också att det mestadels är skotillverkare och skof
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:30Jag räknar aldrig mil eller år på skor. Jag har dem till de faller sönder och inte går att laga längre. Men jag har även svårt att göra mig av med trasiga skor för det finns så många minnen runt varje sko.
Jag räknar aldrig mil eller år på skor. Jag har dem till de faller sönder och inte går att laga längre. Men jag har även svårt att göra mig av med trasiga skor för det finns så många minnen runt varje sko.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:31Jag kör tills jag får ont i benen, får direkt ont om jag inte har rätt skor eller om dom är slut.
Så jag går efter vad mina ben säger.
Jag kör tills jag får ont i benen, får direkt ont om jag inte har rätt skor eller om dom är slut.
Så jag går efter vad mina ben säger.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 17:52Jag vet inte hur många par jag har, det står löparskor lite överallt i garderoberna och en hög på jobbet. 🙂
Fast alla är inte "igång", jag kan bara inte kasta mina skor. Mina allra första löparskor som jag köpte för 3-4 år sedan har blivit Tjurrusetsko
Jag vet inte hur många par jag har, det står löparskor lite överallt i garderoberna och en hög på jobbet. 🙂
Fast alla är inte "igång", jag kan bara inte kasta mina skor. Mina allra första löparskor som jag köpte för 3-4 år sedan har blivit Tjurrusetsko
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 18:37Håller med dig Hurtbullan...!
Jättesvårt att kasta skor som egentligen fungerar som skor...men kanske inte vad gäller marathon å asfalt....Jag har pensionerat några par till : Trädgårdsskor, skitit-väglagsskor, promenad-med-hustrun-skor och så dom där typ
Håller med dig Hurtbullan...!
Jättesvårt att kasta skor som egentligen fungerar som skor...men kanske inte vad gäller marathon å asfalt....Jag har pensionerat några par till : Trädgårdsskor, skitit-väglagsskor, promenad-med-hustrun-skor och så dom där typ
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:54Annars finns det tydligen på sina håll insamlingar av gamla löparskor som skickas till förhoppningsfulla, men fattiga löpare i t ex Kenya ...
Man kan ju ha gjort rejäla felköp, men använt skorna lite för mkt för att lämna igen dem, då finns om inte annat
Annars finns det tydligen på sina håll insamlingar av gamla löparskor som skickas till förhoppningsfulla, men fattiga löpare i t ex Kenya ...
Man kan ju ha gjort rejäla felköp, men använt skorna lite för mkt för att lämna igen dem, då finns om inte annat
Quote from Catharina Brattlin on 5 April 2010, 12:29Jag har också bara ett par skor som används både i terräng, asfalt, snö och på löpband (avtvättade då, givetvis).
Ni, som har så herrans massa skor, vad "vinner" man på det? Vad är syftet med det, mer än att det kanske är roligt att köpa skor? Jag kanske
Jag har också bara ett par skor som används både i terräng, asfalt, snö och på löpband (avtvättade då, givetvis).
Ni, som har så herrans massa skor, vad "vinner" man på det? Vad är syftet med det, mer än att det kanske är roligt att köpa skor? Jag kanske
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:12Jag har för många skor, fast efter principen "hellre för många än för få".
Jag har vanliga löpskor i 3 olika storlekar för ultradistanser. Minst två av varje storlek. Jag har terrängskor för löpning i skogen. Jag har två par Goretex-skor för löpning i bl
Jag har för många skor, fast efter principen "hellre för många än för få".
Jag har vanliga löpskor i 3 olika storlekar för ultradistanser. Minst två av varje storlek. Jag har terrängskor för löpning i skogen. Jag har två par Goretex-skor för löpning i bl
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:16Springer man mycket och under olika förhållanden så behövs det flera skor, sen är det alltid några som är på väg bort (slängas) och några nya.
ASICS DS Trainer normalsko för allt möjligt på väg att slängas
ASICS Gel Trabuco normal terrängsko
ASI
Springer man mycket och under olika förhållanden så behövs det flera skor, sen är det alltid några som är på väg bort (slängas) och några nya.
ASICS DS Trainer normalsko för allt möjligt på väg att slängas
ASICS Gel Trabuco normal terrängsko
ASI
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:25Varför flera par löparskor?
Jag har lite olika krav på dom beroende på underlag och distans. Mina terrängskor är suveräna i skogen men inget vidare på asfalt osv.
Sen gillar jag att alltid ha torra skor och slippa stå och tvätta rent dom om jag skulle få
Varför flera par löparskor?
Jag har lite olika krav på dom beroende på underlag och distans. Mina terrängskor är suveräna i skogen men inget vidare på asfalt osv.
Sen gillar jag att alltid ha torra skor och slippa stå och tvätta rent dom om jag skulle få